تاکید مادر شهید مدافع حرم بر حمایت از مظلومان جهان در راهپیمایی روز قدس

رقیه آقایی، مادر شهید مدافع حرم «ذکریا شیری»، در گفت‌وگو با پایگاه خبری ایسنا منطقه قزوین، با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: همه ما باید برای دفاع و حمایت از مسلمانان و مظلومان عالم در مقابل جنایات نظام استکبار و رژیم صهیونیستی در این راهپیمایی حضوری پررنگ داشته باشیم.

وی افزود: بیت‌المقدس نخستین قبله‌گاه مسلمانان است که در محاصره اسرائیلی‌ها قرار دارد و از سوی دیگر جنایات بسیاری علیه مردم مظلوم فلسطین صورت می‌گیرد.

آقایی با اعلام اینکه نه‌تنها خودم بلکه تمام فرزندان و خانواده‌ام نیز در راهپیمایی روز قدس همواره حضور پیدا کرده‌ایم و از این پس نیز حضور خواهیم داشت، گفت: همه ما باید در پشتیبانی از مسلمانان و مظلومان جهان در این تجمع باشکوه شرکت کنیم تا به دشمن نشان دهیم در دفاع از انقلاب و اسلام و حمایت از مسلمانان جهان همواره آماده‌ایم.

مادر شهید مدافع حرم «ذکریا شیری» با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس سال‌به‌سال باشکوه‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: درست است که حضور در راهپیمایی روز قدس به دلیل روزه بودن و گرمای هوا سختی‌های خود را دارد اما باید به خاطر دین اسلام و انقلاب اسلامی سختی‌ها را هم قبول کنیم تا سربلندی دین اسلام را در جهان شاهد باشیم.

آقایی در پایان از ملت شریف ایران خواست تا ضمن داشتن خلوص نیت با شوق بسیار در این راهپیمایی شرکت کنند.

انتهای پیام

«عروس خیابان فرشته» پروانه نمایش گرفت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا