‌مانور مطالبه‌گری خبرنگاران و پاسخگویی سریع مدیران پیشوا برگزار شد

‌به گزارش ایسنا‌، در این مانور پایگاه خبریان بدون هماهنگی قبلی از طریق تماس تلفنی، سوالات خود را از رؤسای دستگاه های اجرایی پرسیده و میزان پاسخگویی مدیران در بخش های مختلف را مورد سنجش و ارزیابی قرار دادند.

در مانور مطالبه‌گری شهرستان پیشوا که به همت و ابتکار روابط عمومی فرمانداری بود و به مدت پنج ساعت ادامه داشت، ۱۷ رئیس اداره به سئوالات پایگاه خبریان پاسخ دادند که شامل بخشداری مرکزی و ادارات آموزش و پرورش، آب و فاضلاب شهری، آب و فاضلاب روستایی، برق، هلال احمر، بهزیستی، آموزش فنی و حرفه ای، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت اسناد و املاک، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، حفاظت محیط زیست، اوقاف و امور خیریه و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بنیاد مسکن و راهداری و حمل و نقل جاده ای بود.

پایگاه خبریان پس از تماس با رئیس هر اداره فرم ارزیابی و نظرسنجی مربوطه را که در ۴ سطح ضعیف، متوسط، خوب و عالی تهیه شده بود، تکمیل کردند که در نهایت رضایت آنان از نحوه پاسخگویی مدیران به صورت کلی در سطح خوب ارزیابی شد.

لازم به ذکر است، هدف از برگزاری این مانور، نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی مسئولان به مردم و پایگاه خبریان، بیان مشکلات اداره‌های دولتی توسط پایگاه خبریان که واسط مردم و مسئولان هستند، پیگیری مشکلات مردم در اداره‌های دولتی و افزایش امیدواری مردم برای حل مشکلاتشان عنوان شد.

بر اساس این گزارش، در پایان مانور مطالبه‌گری و پاسخ‌گویی سریع مدیران دولتی‌ شهرستان پیشوا از پایگاه خبریان حاضر تجلیل به عمل آمد.

جلال تهرانی نمایشی روی صحنه می‌برد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا