ترامپ در سفر به انگلیس فرزندانش را هم می‌برد

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری پرس اسوسیشن، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اوایل ماه ژوئن قصد دارد سفر سه روزه‌ خود به بریتانیا را انجام دهد. رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که او در این سفر پسران و دختران بزرگسالش (به غیر از بارون ترامپ) را به همراه همسرش ملانیا با خود می‌برد و آنها در مراسم رسمی سنتی که به میزبانی ملکه انگلیس برگزار خواهد شد، حضور پیدا می‌کنند. ایوانکا ترامپ و شوهرش جارد کوشنر، دختر و داماد ترامپ که مشاوران وی نیز هستند، از همراهان او در این سفر خواهند بود.

دیگر فرزندان ترامپ شامل تیفانی ترامپ، دونالد جونیور و اریک ترامپ نیز همراه با رئیس جمهور آمریکا به انگلیس سفر خواهند کرد.

به هنگام حضور خانواده ترامپ در انگلیس، علاوه بر ملکه انگلیس، شاهزاده چارلز ولیعهد این کشور به همراه همسرش و همچنین شاهزاده ویلیام و همسرش نیز در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

در اعتماد نو به نقل از برنامه مربوط به این سفر، دونالد ترامپ و همسرش در یک مراسم عصرانه با چای نیز با میزبانی شاهزاده چارلز و همسرش کامیلا شرکت می‌کنند.

زمانی که در ماه آوریل این سفر رسمی اعلام شد، ترزا می، نخست وزیر انگلیس این سفر را “فرصتی برای تقویت روابط نزدیک دو کشور” خواند.

با این حال برخی سیاستمداران انگلیس از جمله امیلی تورنبری، وزیر خارجه دولت در سایه آن را محکوم کردند و گفتند، رئیس جمهور آمریکا به همه ارزشهای مشترک متحد کننده دو کشور به شکلی نظام‌مند حمله کرده است.

انتظار می‌رود به هنگام رخ دادن این سفر که از سوم ژوئن آغاز می‌شود تدابیر امنیتی شدیدی در بریتانیا حاکم شود.

دعوت روحانی از برهم صالح برای سفر به تهران/دو دادگاه جرایم اقتصادی/احضار مداح هتاک به دادسرا...
هم اکنون بخوانید

یک سازمان مخالف با ترامپ به نام سازمان “ایستادگی در برابر ترامپ” وعده بسیج یک تظاهرات بزرگ به هنگام انجام شدن این سفر را داده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا