دشمن از وحدت ملت ایران عصبانی است

به گزارش ایسنا، الله یار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به مواضع خصمانه آمریکا درباره‌ی ایران خطاب به ملت ایران گفت: اکنون چهره سیاه و کریه دشمن نمایان شده است. آمریکا هر روز جنگ و دشمنی خود را نسبت به ملت ایران اعلام می‌دارد و این دور باطل را تکرار و امتحان می‌کند و همیشه محکم‌تر از قبل چوب خدا را در استقامت امت اسلامی خورده است. تلاش آمریکا و متحدین او نتوانست مانع از پیروزی انقلاب بشود و نتوانست گروگان‌های جاسوس را آزاد کند و همچنین شن‌های طبس نیز موجب شد خسارات مالی، جانی و روحی زیادی بر آنها وارد شود.

وی افزود: آنها نتوانستند در ۸ سال دفاع مقدس موجب پیروزی صدام شوند. تحریم‌های همه جانبه آمریکا، شورای امنیت و اروپا به طور همزمان نتوانست ملت را از پای درآورد. تقویت تروریست در مقابل ایران چه داعشی‌ها و چه منافقین با مشکل روبرو شده است. امروز آنها شکست خورده‌اند و راهی جز تسلیم شدن در مقابل ملت ایران ندارند. پیروزی ملت ایران در گرو وحدت همه گروه‌ها در مقابل دشمن است. دشمن از وحدت ملت ایران بخصوص نیروهای مسلح و سپاه عصبانی است. جمله تاریخی شهید آیت‌الله بهشتی را می‌گویم. از ملت ایران عصبانی باش و از عصبانیت بمیر.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس در تذکری به رئیس جمهور بیان کرد: جبران خسارات وارده ناشی از سیل و اقدام سریع در جهت تعمیر و بازسازی اماکن آسیب دیده مردم و جبران خسارات کشاورزان لرستان هر چه سریع‌تر مورد توجه قرار گیرد. آقای وزیر آموزش و پرورش فرهنگیان از نظر معیشت در وضعیت بسیار نامناسبی قرار دارند. این موضوع می‌تواند بر انگیزه آن‌ها تأثیر منفی بگذارد. هر چه سریع‌تر طرح رتبه بندی و اعمال مدارک تحصیلی فرهنگیان را اجرایی کنید و در جهت بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان عاجلا اقدام کنید.

رئیس مجلس: اکنون وقت مذاکره با آمریکا نیست
هم اکنون بخوانید

ملکشاهی در تذکری انتقادی ضمن ادعای شکایت در دادگاه، پاسخگویی وزرای نیرو؛ چیت چیان و اردکانیان را درباره شرایط سد معشوره خواستار شد.

وی در پایان خطاب به وزیر کشاورزی بیان کرد: مساعدت در پرداخت خسارات کشاورزی به سیل زدگان لرستان و راه اندازی سیستم‌های آبیاری کشاورزری آنها مورد توجه قرار گیرد. اصلی‌ترین علت سیل ایجاد شده در کوهدشت عدم آبخیزداری و آبخوانداری در این شهرستان است. متأسفانه اداره‌ کل منابع طبیعی لرستان در جهت آبخیزداری در سال‌های گذشته عملکرد قابل قبولی نداشته است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 5 =

دکمه بازگشت به بالا