آثار نفوذ دشمن از سیل و زلزله مخرب‌تر است/ شعار «من یک حفاظتی هستم» ارتش را شکست ناپذیر می‌کند


آثار نفوذ دشمن از سیل و زلزله مخرب‌تر است/ شعار «من یک حفاظتی هستم» ارتش را شکست ناپذیر می‌کند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، آثار نفوذ دشمن را از سیل و زلزله مخرب‌تر برشمرد و گفت: اگر هرکدام از ما یک حفاظتی باشیم همه عالم هم بسیج شوند، نخواهند توانست به ما لطمه ای وارد سازند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان تیپ ۲۶۴ سلماس نیروی زمینی ارتش در استان آذربایجان غربی به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی فرماندهی معظم کل قوا اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران گام نخست انقلاب را با قدرت، حمیت، شجاعت و استحکام هرچه تمام برداشت.

نماینده ولی فقیه در ارتش افزود: ملت ایران در ۴۰ سال نخست مقابل دشمنی‌های استکبار جهانی ایستادگی کردند و آنان هرگز باور نمی‌کردند که ما بتوانیم مقاومت کنیم اما به اذن الله و به غیرت ملت انقلابی گام نخست انقلاب پیموده شد و حاصل آن پیروزی‌های بسیار بزرگ برای ملت ایران و شکست‌های پی در پی برای دشمنان بود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه ما امروز پس از ۴۰ سال در موقعیت قدرتمندی قرار داریم، تاکید کرد: آنهایی که خواب تجزیه ایران را در سر می‌پروراندند، فهمیدند که این خیال باطلی بیش نیست چرا که ایران امروز یکپارچه‌تر از همیشه است و ما امروز شاهد یک ایران منسجم و همدلی و همراهی ۸۰ میلیونی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در گام دوم انقلاب به دنبال ضربه زدن است، خاطرنشان کرد: رمز موفقیت در گام دوم حفظ دستاوردها و ارتقای آنان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، «ارتقای توان رزمی»، «آماده به کار نگه داشتن خود و تجهیزات»، «آمادگی ایمانی و روحی» و رعایت دقیق مسائل حفاظتی توسط همه نیروها را از الزامات موفقیت در گام دوم انقلاب عنوان کرد.

شهردار سابق در البرز به اتهام فساد مالی بازداشت شد
هم اکنون بخوانید

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: یکی از الزامات موفقیت در گام دوم انقلاب ارتقای توان رزمی است و برای ارتقا توان رزمی باید فرماندهان و کارکنان علی رغم اینکه خودشان به روز و به رزم باشند، سلاح و تجهیزات جنگی آنان نیز باید آماده به کار باشد.

وی افزود: یعنی در حقیقت سلاح‌های ارتش ما باید هر لحظه آماده به آتش و انگشتان ما هم به عنوان محافظان این کشور روی ماشه باشد که اگر دشمن دست از پا خطا کرد قبل از هرگونه تعرض کیفر خود را ببیند.

نماینده ولی فقیه در ارتش درباره آمادگی ایمانی و روحی فرماندهان و کارکنان نیز تصریح کرد: آمادگی روحی با انگیزه‌های معنوی حاصل می‌شود یعنی باید پایه‌های اعتقادی را سفت کاری کرد چون هرکسی که با انگیزه‌تر باشد تا آخر در مسیر می ماند.

حجت الاسلام محمدحسنی به طرح‌های مصباح در همین زمینه اشاره و تصریح کرد: اگر طرح‌های فرهنگی مصباح درست و به طور کامل اجرایی شود، تاثیرات خود را در ارتقای توان معنوی کارکنان خواهد گذاشت.

وی به ضرورت حفظ و حراست از اطلاعات در شرایط تلاش دشمن برای نفوذ اشاره و تاکید کرد: ما زمانی می توانیم که یک ارتش شکست ناپذیر داشته باشیم که «شعار من یک حفاظتی هستم» در همه ما نهادینه شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، ادامه داد: اگر رفتار امنیتی و حفاظتی ما با استانداردهای یک نظامی هوشمند همخوانی نداشته باشد و ساده لوحی، بی‌تفاوتی و رفتار و گفتار حفاظتی ما منطبق با استاندارادهای تعریف شده در ارتش نباشد، دشمن نفوذ خواهد کرد.

حجت الاسلام محمود حسنی آثار نفوذ دشمن را از سیل و زلزله مخرب‌تر برشمرد و گفت:  اگر هرکدام از ما یک حفاظتی باشیم همه عالم هم بسیج شوند، نخواهند توانست به ما لطمه ای وارد سازند.

اصلاح آیین‌نامه ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود در طرح‌های سرمایه‌گذار
هم اکنون بخوانید

وی تاکید کرد: همکاری با حفاظت اطلاعات توان رزمی را مضاعف کرده و ما را در برابر دشمنان شکست ناپذیر می‌کند بنابراین شعار ما در گام دوم انقلاب من یک حفاظتی هستم است.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی مثل حفظ جان بر ما واجب است، گفت: امام (ره) می فرمایند حفظ نظام اسلامی حتی از حفظ جان معصوم (ع) مهمتر است چرا که اگر امام عصر (عج) نیز باشند، جانشان را می‌دهند تا نظام اسلامی بماند. دلیل و پذیرش شهادت امام حسین (ع) نیز همین بود.

حجت الاسلام محمدحسنی در پایان گفت: با ارتقای  توان نظامی، عقیدتی و حفاظتی باید به دشمنان بفهمانیم که کشور ایران جای ماجراجویی نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا