صداوسیما کارت زرد گرفت

شورای نظارت بر سازمان صداوسیما نسبت به حاشیه‌های مربوط به رفتار مجری یکی از اعتماد نو به نقل از برنامه‌های شبکه تلویزیونی «شما» با میهمان این اعتماد نو به نقل از برنامه واکنش نشان داد.

به گزارش اعتماد نو، روابط عمومی شورای نظارت بر سازمان صداوسیما اعلام کرد که «شورای نظارت بر لزوم برخورد جدی با رفتارهای خارج از عرف و ادب برخی از مجریان رسانه ملی تاکید کرده است».

«این شورا به دنبال اتفاقات اعتماد نو به نقل از برنامه  «من و شما» شبکه «شما» و برخورد خارج از عرف و ادب مجری این اعتماد نو به نقل از برنامه، برخورد جدی با رفتارهای اینچنینی را ضروری دانست.

شورای نظارت ضمن حمایت از برخورد جدی سازمان صداوسیما با رفتارهای اینچنینی، پیشتر در مکاتبه‌ای نسبت به هنجارشکنی‌های این مجری و ضعف‌های وی از جمله «توان پایین در هدایت و جهت‌دهی مباحث»، «ضعف‌ در استفاده از زبان بدن»، «سطح پایین سواد و دایره واژگانی محدود» و «تلاش برای تبدیل خود به یک چهره از طریق هنجارشکنی در رسانه ملی» تذکرات لازم را به سازمان صداوسیما داده بود.

 روابط عمومی شبکه «شما» اعلام کرده است «با توجه به اتفافاتی که در قسمت اخیر اعتماد نو به نقل از برنامه تلویزیونی “من و شما” رخ داد، در راستای احترام به مخاطبان و جلوگیری از حواشی ایجاد شده برای اعتماد نو به نقل از برنامه “من و شما” آرش ظلی‌پور اعتماد نو به نقل از برنامه من و شما را فعلا اجرا نخواهد کرد.»

بر اساس این گزارش، قسمت اخیر این اعتماد نو به نقل از برنامه با حضور مسعود فراستی روی آنتن شبکه «شما» رفت که بعد از گفت‌وگو درباره وضعیت سینمای ایران، با برخی حواشی همراه شد.

رضا جاودانی و علی میرصادقی به «رخ به رخ» می‌روند
هم اکنون بخوانید

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا