قصد آمریکا ناامن کردن ایران است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: سیاست آمریکا و رژیم صهیونیستی این است که جهان اسلام در تلاطم و ناامنی قرار گیرد.

به گزارش اعتماد نو، علاءالدین بروجردی در مراسم افتتاح هنرستان فنی قلم چی اشترینان بروجرد، اظهار کرد: افراد توانمند به لحاظ مالی در سراسر کشور کم نداریم اما افراد خیر کم هستند.

وی خاطرنشان کرد: خیرین دستورات الهی را اجرا و از آنچه که دوست دارند انفاق می‌کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به هنرستان چرخکار بروجرد، افزود: هنرستان چرخکار سال‌های طولانی بوده که با نامی آشنا و تجهیزات فرسوده مشغول فعالیت است.

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: در این مراسم می‌خواهیم شاهد قول قلم چی برای نوسازی این هنرستان باشیم.

بروجردی با اشاره به امنیت، اضافه کرد: نعمت سلامتی و امنیت مجهول هستند و انسان تا زمانی‌که این دو را از دست ندهد قدر آنها را نمی‌داند.

وی بیان کرد: هرآنچه که در عرصه‌های مختلف در کشور اتفاق می‌افتد در سایه امنیت پایدار رخ می‌دهد.

نماینده مردم بروجرد ادامه داد: سیاست آمریکا و رژیم صهیونیستی این است که جهان اسلام در تلاطم و ناامنی قرار گیرد و باید مجلس و دولت همه تلاش خود را برای آرام کردن اوضاع به کار ‌گیرند.

خدانظر دریکوند مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز در این مراسم گفت: مدارس لرستان از لحاظ ساختمان‌های آموزشی، تجهیزات و سیستم گرمایشی در وضعیت مطلوبی قرار ندارند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۵۰۰ مدرسه در سطح استان نیاز به مقاوم‌سازی دارند و بیش از یک‌هزار مدرسه باید تخریب و بازسازی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: در صورت تخصیص اعتبار ۹ سال زمان می‌برد تا مدارس استان به سیستم گرمایشی مجهز شوند.

سو مدیریت، فرصت‌های ما را به تهدید تبدیل می‌کند
هم اکنون بخوانید

دریکوند اضافه کرد: براساس اعتماد نو به نقل از برنامه باید حدود ۵۰ درصد دانش آموزان استان به سمت رشته‌های فنی وحرفه‌ای و کارودانش هدایت شوند که در حال حاضر این امر در لرستان حدود ۳۰ درصد است.

رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان نیز در این مراسم افزود: هنرستان فنی و حرفه‌ای قلم چی اشترینان با زیر بنای ۳۶۴۴ متر و با یک میلیارد تومان هزینه از سوی قلم چی ساخته و تجهیز شده است.

وی اظهار کرد: این هنرستان دارای ۸ کلاس درس، ۳ کارگاه و ۲ آزمایشگاه است.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 10 =

دکمه بازگشت به بالا