واکنش جوانان اعتماد ملی به بی اخلاقی صدا و سیما

به گزارش اعتماد نو به نقل از پایگاه رسمی اطلاع رسانی حزب اعتماد ملی، متن این بیانیه به شرح زیر است:

روز گذشته رسانه اي كه بايد ملي باشد، در بخش خبري زرد ٢٠:٣٠، خبري را روي انتن برد كه ماهيت اين رسانه را بر همگان هويدا ساخت. در هفته دفاع مقدس که جایگاه و منزلت ایثارگران مورد تجلیل و تقدیر قرار می گیرد فرزند یک سردار شهید توسط این رسانه مورد تخریب قرار گرفت. تخریب ناجوانمردانه ای که بیشتر بوی انتقام از شکست می دهد. شکست تلخ جریان فرومانده و عقب مانده از ملت. جریانی که بارها از مردم این سرزمین “نه” شنیده است به بهانه ای واهی عضو جوان شورای شهر تهران و حزب اعتماد ملی را که خود از جمله کسانی است که سالهای سخت کودکی، نوجوانی و جوانی را با قاب عکس پدر شهید خود خلوت کرده است تخریب می کند.

امروز هیچ عقل سلیمی جنگ طلبی را تایید نمی کند. بنیان گذار جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب همواره بر صلح طلبی ایران اسلامی تاکید کرده اند و یاران امام و شاگردان مکتبش هیچگاه منادی جنگ نبوده اند. دبیرکل حزب اعتماد ملی خود بزرگترین خادم خانواده شهدا و ایثارگران است و نخست وزیر امام نیز بهترین خاطرات را در تلخ ترین دوران پس از انقلاب در ذهن مردم ثبت کرده است.
ملت ایران هرگز جنگ طلب نبوده اند اما آنچه سبب شد جنگ تحمیلی را دفاع مقدس بنامیم این بود که رزمندگان سپاهی و ارتشی و بسیجی، با جانفشانی خود نشان دادند که راه هر متجاوزی را می بندند و با خون خود حافظ کشور و ملت خواهند بود.
برای ملت ایران مقدس بودن دفاع جدای از جنگ طلبی است. جنگ در این ایام تقدیس نمي شود بلکه دفاع، ایثار و مقاومت است که مورد تقدیر و تجلیل قرار میگیرد. مردم ایران هیچگاه دفاع را مساوی با خون ریزی قلمداد نمی کنند.
هجمه ای که توسط صدا و سیما و رسانه های اصولگرا به آقای بشیر (حجت) نظری که همنام پدر شهید خود است وارد شد، بر همگان ثابت کرد که جریان شکست خورده به جای آنکه از خواب غفلت بیدار شود و به آغوش ملت بازگردد منتخبین ملت را در جایگاه های ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر و روستا مورد بی احترامی قرار می دهد و در این راه از هیچ گونه بی اخلاقی فروگذار نمی کند.
جوانان حزب اعتماد ملی با تاسی از رفتار و منش دبیر کل محصورش در برابر تخریب های ناجوانمردانه و غیر اخلاقی رسانه ملی که در افکار عمومی به رسانه میلی تعبیر می‌شود دفاع میکند و به بوق های تخریب که با بودجه های کلان بیت المال اداره می شوند هشدار می دهد که چنین رفتارهایی جز افزایش شکاف و تفرقه در جامعه نتیجه ای ندارد.
امید که “خود به خواب زدگان” از خواب غفلت بیدار شوند و به جای استفاده از اهرمهای جنجال و تخریب در راستای افزایش اعتماد ملی گام نهند و بیش از این عامل تنش و اختلاف در جامعه نباشند.

گزارشی از حضور شهروندان ایرانی در بین زخمی‌ها و کشته‌شدگان استانبول دریافت نکرده‌ایم
هم اکنون بخوانید

شورای مرکزی شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی
مهر ۱۳۹۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا