انتظار چنین لیستی را نداشتیم!

به  گزارش اعتماد نو، سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگویی، درباره ارزیابی خود از لیست وزرای پیشنهادی دولت دوزادهم اظهار کرد: برای معرفی برخی از وزرای پیشنهادی انتظار چنین اسامی را نداشتیم، یعنی آنقدر نیروی کارآمد در کشور کم داریم که دولت می‌خواهد از برخی از این افراد استفاده کند؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر من دو گروه وزرا در کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور معرفی شده‌اند، یک گروه وزرای توانمندی هستند که در سابقه کاری خود افراد موفقی بوده‌اند و تلاش‌های خوبی داشته‌اند. دکتر قاضی‌زاده هاشمی یکی از وزرای موفق دولت یازدهم بوده است و مجلس هم از این دسته وزرا استقبال می‌کند.

وی افزود: اگرچه انتقاداتی به اجرای طرح سلامت می‌شود اما انصافا قاضی‌زاده هاشمی وزیر پای کاری است و برای کار خود وقت می‌گذارد، سفر می‌کند به شهرستان‌ها و استان‌ها می‌رود و کسی است که خارج از وزارتخانه برای خودش جایگاه خاصی دارد و اگر بخواهد بیرون از وزارتخانه کار کند در حوزه کاری خودش در حد یک وزیر است اما کار شخصی و منافع خود را رها کرده و در دولت خدمت می‌کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس تصریح کرد: انتخاب برخی از وزرا هم تعجب برانگیز است، بنده زمانی که نام آقای بطحایی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش شنیدم واقعا تعجب کردم چراکه ایشان کسی است که وقتی معاونت یک وزراتخانه را نتوانسته اداره کند و مسائلی همچون فساد صندوق ذخیره فرهنگیان در معاونت ایشان اتفاق افتاده است، چطور به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی می‌شود؟

رآکتور آب سنگین اراک در سریع ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد
هم اکنون بخوانید

نقوی حسینی درباره معرفی مجدد رحمانی فضلی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور گفت: رحمانی فضلی مدیر بدی در وزارت کشور نبود البته ما انتقادات زیادی به ایشان داریم و ایرادات زیادی به کار ایشان وارد است. عملکرد وزرات کشور چون مربوط به کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌شود، اعتماد نو به نقل از برنامه‌های ایشان را به‌طور دقیق بررسی و درباره ایشان اعلام نظر خواهیم کنیم.

 

 

منبع:آنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا