انتخاب رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور یکی از صحیح ترین و شایسته ترین انتخاب های رئیس جمهور برای کابینه دوازدهم است

به گزارش اعتماد نو، پس از معرفی  دوباره رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور، بسیاری از گمانه زنی های موجود مبنی بر این است که عملکرد وی قابل قبول و نسبتاً مثبت بوده است. رئیس جمهور نیز به دلیل کارآمد بودن رحمانی فضلی مجدداً به وی اعتماد کرده و نامش را در لیست کابینه دوازدهم به مجلس دهم شورای اسلامی ارائه کرده است.

از همین رو محمد قمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم شورای اسلامی، در رابطه با عملکرد ۴ سال گذشته رحمانی فضلی تشریح کرد: انتخاب رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور یکی از صحیح و شایسته ترین انتخابات رئیس جمهور برای کابینه دوازدهم است از انتخاب رئیس جمهور حمایت می کنیم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس خاطرنشان کرد: رحمانی فضلی دو انتخابات مهم کشور را با وجود فشارهای سازماندهی شده برخی جناح های سیاسی  به صورت سالم برگزار کرد. اینکه وزیر کشور توانست انتخابات مجلس و ریاست جمهوری را بر خلاف دوره های گذشته  به صورت سالم  و بدون هیچ هرج و مرجی برگزار کند یک موفقیت برای دولت یازدهم بود .

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در خصوص انتظارات از رحمانی فضلی در دولت دوازدهم بیان کرد: با توجه به این که وزیر کشور سابقهو پیشینه مثبتی در وزارت کشور را داشته اند، از ایشان انتظار می رود که در دولت آینده در رفع کاستی های خود برآیند و با انرژی مضاعف با حمایت مجلس نسبت به دولت قبل  به کار خود ادامه دهند.

 

منبع: دیده بان ایران

ایران و روسیه در خط مقدم مبارزه با تروریسم هستند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا