گفت‌وگوی تلفنی عراقچی و وزیر خارجه عربستان درباره تحولات منطقه

وزرای امور خارجه ایران و عربستان در تماسی تلفنی بر ضرورت ادامه مسیر دیپلماسی و همکاری منطقه‌ای برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو, سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران که برای دیدار و رایزنی با مقامات چین در پکن حضور دارد، ظهر امروز (چهارشنبه) در تماسی تلفنی با «فیصل بن فرحان» همتای سعودی خود گفت‌وگو کرد.

در این تماس، دو طرف ضمن بررسی تازه‌ترین تحولات منطقه، بر اهمیت پیگیری مسیر دیپلماسی، گفت‌وگو و همکاری میان کشورهای منطقه برای جلوگیری از بروز تنش یا تشدید درگیری‌ها تأکید کردند.

عراقچی که بامداد چهارشنبه وارد پکن شده است، صبح امروز نیز با وزیر خارجه چین دیدار و درباره موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای گفت‌وگو کرده بود.

آمریکا بیش از ۳۰ شرکت چینی را به لیست سیاه تجارت اضافه می‌کند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا