قالیباف: پاسخ ایران به تجاوزگری رژیم صهیونیستی قاطع و قانونی خواهد بود

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران، تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران مطابق حق دفاع مشروع و ماده ۵۱ منشور ملل متحد، آماده پاسخگویی قاطع به این اقدامات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، قالیباف در نشست علنی امروز مجلس با تقدیر از نیروهای پدافند هوایی ارتش و سپاه برای حفاظت از امنیت کشور، اعلام کرد که عملیات ناکام اخیر رژیم صهیونیستی و عملیات وعده صادق ۲ نشان از توان بازدارندگی نیروهای مسلح ایران دارد و حملات این رژیم چیزی جز کشتار بی‌دفاعان در غزه و لبنان برایشان به ارمغان نداشته است.

وی با محکوم کردن حمایت آمریکا از تجاوزات صهیونیستی و درخواست برای توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه و لبنان، تأکید کرد که مسئولیت حفظ صلح و ثبات منطقه بر عهده تمامی کشورهای منطقه است. او از تلاش‌های کشورهایی که تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند، قدردانی کرد و اظهار داشت که امنیت منطقه‌ای تنها با همکاری عملی کشورهای همسایه محقق خواهد شد.

قالیباف ضمن تسلیت به خانواده شهدای پدافند هوایی ارتش و فراجا، حمله تروریستی اخیر به نیروهای انتظامی در گوهرکوه سیستان و بلوچستان را محکوم و از تلاش‌های وزارت کشور برای بررسی و پیگیری این حادثه خبر داد.

 

 

انتقال 15 جسد و اعلام اسامی ۱۰ تن از قربانیان
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا