جواد عزتی: زندگی حرکت است، نمی‌توان در یک نقطه ایستاد

جواد عزتی، بازیگر و کارگردان سینما، در گفتگویی درباره فاصله‌اش از ژانر کمدی و چالش‌های کارگردانی فیلم «تمساح خونی»، به مفهوم حرکت و تغییر در زندگی و هنر اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو، عزتی در این گفتگو با تأکید بر ضرورت حرکت و تلاش برای فتح قله‌های جدید در زندگی گفت: «آدم‌ها از جایی به بعد یادشان می‌رود که باید زندگی کنند. زندگی فقط سینما و پول درآوردن نیست؛ مدام باید از قله‌ای پایین بیایی و به دنبال قله‌های دیگر باشی. زندگی حرکت است و نمی‌توانی در یک نقطه بایستی.»

عزتی درباره فاصله گرفتن از نقش‌های کمدی پس از فیلم‌های پرفروشی مانند «هزارپا» و «آینه بغل» توضیح داد: «نمی‌خواستم وارد مسابقه‌ای شوم که هر سال مجبور باشم پرفروش‌تر از سال قبل باشم. رقابت با خودت، رشد را متوقف می‌کند و از هدف اصلی زندگی دورت می‌کند.»

او همچنین به جایگاه برجسته سینمای ایران در جهان اشاره کرد و معتقد است که سینمای ایران در سطح اول جهان قرار دارد. عزتی انتقادهایی نسبت به برخورد برخی برنامه‌های تلویزیونی با سینمای ایران داشت که سینما را در نگاه مردم کوچک کرده‌اند.

در ادامه، او درباره تجربه چالش‌برانگیز کارگردانی «تمساح خونی» و دلایل ورود به ژانر کمدی-اکشن توضیح داد. به گفته عزتی، سخت‌ترین بخش کارگردانی، مدیریت سکانس‌هایی بود که نیاز به هماهنگی‌های دقیق با بازیگران مهمان داشت. او همچنین به نقش دوستانش مهران غفوریان و کامبیز دیرباز در کمک به ساخت این سکانس‌ها اشاره کرد.

 

 

کی‌روش: بازی با انگلیس مهمترین دغدغه زندگی من است/ دوست دارم در فینال با پرتغال روبه‌رو شویم!
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا