رسیدگی به شکایات کاربران در کمتر دو روز

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، لادن مهدوی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۵ برای دریافت شکایت شهروندان در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات در دسترس است، گفت: هدف از راه‌اندازی این سامانه افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه های تلفن ثابت و همراه، اینترنت، خدمات پستی و دفاتر پیشخوان است.
وی تصریح کرد: به منظور صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از اپراتورهای تلفن همراه، مخابرات، شرکت‌های خدمات دهنده اینترنت و دفاتر پیشخوان خدمات دولت، با مراجعه به سایت www.195.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵، درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی ضمن تاکید بر نقش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حوزه نظارت بر عملکرد دارندگان پروانه‌ در چارچوب مفاد پروانه‌های صادر شده و رسیدگی به تخلفات و ملزم کردن آنان به انجام تعهدات و وظایف از طریق صدور اخطاریه یا لغو موقت یا دائم امتیازها و پروانه‌های بهره‌برداری، ادامه داد: بنابر اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی، در چهار ماه ابتدای سال ۱۴۰۱، تعداد ۶۵۰ مورد نظارت در حوزه‌های ارتباطات ثابت و سیار، طرح‌های USO، دفاتر پستی و پیشخوان و شبکه‌های رادیویی توسط کارشناسان این سازمان نظارت صورت گرفته و نتایج حاصله در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات بکار گرفته شده است.

انتهای پیام/

30 درصد درآمد دولت از اینترنت صرف توسعه فیبرنوری می شود/ باید بار اینترنت را از دوش شبکه ارتباطات سیار کم کرد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا