کاهش آمار شکایت‌ها در استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از قم، محمدتقی شفیعی مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی درجلسه شورای مدیران، بیان کرد میزان شکایات ثبت شده از ۲۹۲ مورد در فروردین ۱۴۰۱ به ۲۲۲مورد در اردیبهشت امسال کاهش یافته است و از میان ۱۶۷ مورد شکایت در حوزه فناوری اطلاعات در فروردین به ۱۳۹ مورد در اردیبهشت و همچنین ۱۲۵ مورد شکایت در حوزه ارتباطی در فروردین به ۸۳ مورد در اردیبهشت کاهش یافته است.
وی ادامه داد: از بین ۱۶۷ مورد شکایت حوزه فناوری اطلاعات، ۲۲ مورد شکایت مربوط به عدم تضمین کیفیت ثبت شده، ۱۵ مورد مربوط به عدم جمع آوری سرویس و ۱۲ مورد مربوط به ارائه خدمات نامطلوب پشتیبانی بود و از ۱۳۹ مورد شکایت ارتباطی، ۵۲ مورد مربوط به قطعی سیم کارت بدون اطلاع رسانی، ۱۲ شکایت به عدم امکان ارسال یا دریافت پیامک و ۱۲ مورد مربوط به پست پیشتاز است.

انتهای پیام/

بیش از ۲ هزار نقطه در حوزه سلامت فاقد زیرساخت‌های ارتباطی هستند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شش =

دکمه بازگشت به بالا