هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان| پیروزی ایران برابر فرانسه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی یونان موفق شد با ارائه یک نمایش زیبا با نتیجه ۲ بر صفر مقابل فرانسه به پیروزی دست یابد.

ملی‌پوشان ایران در این دیدار از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند و نیمه نخست را با نتیجه ۲۳ بر ۱۸ به سود خود به اتمام رساندند. در ادامه بازی نیز ملی‌پوشان ایران همچنان برتری خود را حفظ کردند و با نتیجه ۱۸ بر ۱۳ نیمه دوم را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا در مجموع با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان باشند.

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران فردا (جمعه) در سومین دیدار مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان از ساعت ۱۸:۲۰ در یک بازی دشوار به مصاف تیم ملی برزیل خواهد رفت.

با کسب دو پیروزی و یک شکست در مرحله گروهی، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران به عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله بعدی رقابت‌های قهرمانی جهان شد و در جمع ۱۲ تیم برتر جهان قرار گرفتند.

در دیدار نخست مرحله دوم رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان ملی‌پوشان ایران مقابل کرواسی با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داده بودند.

در ادامه این مسابقات چهار تیم برتر دور دوم به مرحله یک چهارم نهایی و سپس به نیمه‌نهایی و فینال راه پیدا خواهند کرد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از حمایت‌های ایرانسل در همراهی با تیم‌های ملی ایران به خصوص تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران از پشتیبانی دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل قدردانی ویژه‌ای نمود.

حاشیه دیدار پرسپولیس - آلومینیوم| جنجال با اخراج بیرانوند/ حضور مهاجم برزیلی در ورزشگاه + عکس
هم اکنون بخوانید

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا