حمایت قاطع اعضای کمیسیون برنامه و بودجه از نظام رتبه‌بندی معلمان


حمایت قاطع اعضای کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه از نظام رتبه‌بندی معلمان

رئیس کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از حمایت قاطع اعضای کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه از نظام رتبه‌بندی معلمان خبر داد


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اعلام تشکیل جلسه مشترک دیوان محاسبات و امور مالی مجلس و کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه وبودجه و محاسبات مجلس، گفت: در این جلسه، اجرای بند (و) تبصره (۲) قانون بودجه ۱۴۰۰ گزارش بحث و بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه، به ویژه در رابطه با نظام رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری بحث شد و در نهایت مقرر گردید، دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه طی هفته آینده، در خصوص میزان منابع مورد نظر برای اجرای این موارد گزارش کاملی ارائه کنند.

رئیس کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: در این جلسه از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست شد، در اسرع وقت کمیسیون مشترکی را برای پیگیری نظام رتبه‌بندی معلمان و قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان که در حال وصول از دولت است، تشکیل دهد، تا به سرعت موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

حاجی‌بابایی افزود: دو ماده از مواد اعتماد نو به نقل از برنامه ششم توسعه، یعنی ماده ۳۰ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، که حق مسلم همه بازنشستگان کشوری و لشکری است، همچنین نظام رتبه‌بندی معلمان براساس ماده ۶۳ برمانه ششم، از مطالبات برحق فرهنگیان است.

راه‌های مؤثر بر کاهش آلودگی هوا بررسی شد/ تصویب لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت
هم اکنون بخوانید

وی گفت: اعضای کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، حمایت خود را ازلایحه دائمی شدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، همچنین نظام رتبه‌بندی معلمان و نیز از شمول هماهنگی حقوق بین اعضای هیئت علمی وزارت علوم و وزارت بهداشت و تسری آن به مؤسسات آموزشی و و تحقیقاتی و دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی اعلام کردند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا