به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتماد نو به نقل از روابط عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی، حمیدرضا کارگر سخنگوی حزب، از برگزاری اولین جلسه رسمی شورای مرکزی این حزب پس از حملات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، به بصورت حضوری و مجازی در روز جمعه (۲۷ تیرماه) خبر داد .
وی درباره جزئیات این جلسه اظهار داشت: در ابتدای جلسه اعضای شورای مرکزی در قالب نطق پیش از دستور، ضمن تقدیر از حضور مسئولانه و هوشمندانه مردم و نیروهای مدافع و قهرمان ایران در زمان جنگ ۱۲ روزه، نکات مهمی را درخصوص تحولات کشور و لزوم آسیب شناسی سیستم های دفاعی و امنیتی کشور ،اصلاح نگاه حاکمیت به مردم و منتقدان و احزاب سیاسی، مدیریت صحیح خروج اتباع غیرقانونی از کشور ، لزوم تغییرات اساسی در مدیریت و سیاستهای حاکم بر صدا و سیما و توجه به همه سلایق ، انجام اصلاحات و گشایشهای قضایی در راستای تقویت وحدت و انسجام ملی، بیان کردند.
این فعال اصلاح طلب عنوان کرد: در ادامه جلسه آیت الله منتجب نیا دبیرکل محترم حزب گزارش کاملی از حضور و سخنرانی خود در دیدار دبیران کل احزاب و چهره های سیاسی کشور با وزیر کشور و معاون سیاسی ایشان، ارائه نمود. در ادامه نیز با درخواست شورای مرکزی و موافقت دبیرکل مقرر شد دیدگاه و مواضع حزب در مورد مهمترین مسائل کشور در قالب بیانیه رسمی طی چند روز آینده صادر گردد و از طریق واحد روابط عمومی در اختیار رسانه ها قرار گیرد.







