ترور ۳ نیروی حماس بر روی تخت بیمارستان در کرانه باختری

نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی بامداد امروز ۳ نیروی مبارز فلسطینی جنبش حماس را بر روی تخت بیمارستان در جنین ترور کردند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از خبرگزاری فارس، بامداد امروز (سه‌شنبه، ۳۰ ژانویه)، یک نیروی ویژه رژیم صهیونیستی همزمان با یورش‌های گسترده نظامیان اشغالگر به شهرهای مختلف کرانه باختری به بیمارستان «ابن‌سینا» در جنین حمله کردند و سه جوان فلسطینی را که در این بیمارستان بستری بودند، به شهادت رساندند.

کتائب القسام – کتیبه جنین شاخه نظامی جنبش حماس در جنین، امروز طی بیانیه‌ای شهادت این سه مبارز فلسطینی خود را تسلیت گفت و تایید کرد که نیروهای «یگان مستعربین» رژیم صهیونیستی با حمله به بیمارستان سینا در جنین، این رزمندگان فلسطینی را ترور کردند.

بر اساس این گزارش، باسل الغزاوی که از سه ماه پیش به دلیل جراحت در بیمارستان ابن‌سینا بستری بود به همراه برادر بزرگش محمد و دوستش محمد جلامنه بامداد امروز بر روی تخت بیمارستان ترور شد.

به نوشته رسانه‌های فلسطینی، باسل الغزاوی به دلیل انفجار در داخل یک قبرستان در جنین در تاریخ ۲۰۲۳/۱۰/۲۵ در بیمارستان ابن‌سینا بستری شده بود.

بر اساس این گزارش شهید محمد ایمن الغزاوی (الحواوی) یکی از موسسان کتیبه جنین که به همراه برادرش «باسل» و «محمد ولید جلامنه» از فرماندهان کتائب القسام در جنین امروز در یکی از اتاق‌های بیمارستان ابن‌سینا ترور شد.

رژیم صهیونیستی نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در عملیات مشترک ارتش، شاباک و پلیس بیمارستان سینا سه نیروی حماس را ترور کرده است و در توجیه حمله وحشیانه امروز به این بیمارستان مدعی شد که جلامنه قصد داشت بزودی یک عملیات مسلحانه ترتیب دهد و از بیمارستان به عنوان مخفی‌گاه خود استفاده می‌کرد.

شورای نگهبان رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت
هم اکنون بخوانید

وبگاه شبکه المیادین نوشت: بر اساس اطلاعات اولیه، این نیروهای اسرائیلی به طبقه سوم بیمارستان یورش بردند و سه جوان فلسطینی را با سلاح مجهز به صداخفه‌کن ترور کردند و بلافاصله از محل گریختند.

این در حالی است که همزمان، نیروهای اشغالگر، حملات گسترده‌ای را به مناطق مختلف کرانه باختری از جلمه شمال شهر الخلیل، شهرک عزون در شرق قلقیلیه، منطقه شرقی شهر نابلس، روستای ام صفا در غرب رام‌الله و … انجام دادند و شماری از جوانان و آزادگان فلسطینی را به اسارت گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا