توافق حماس و اسرائیل برای انتقال دارو به نوار غزه

وزارت خارجه قطر شامگاه سه شنبه اعلام کرد با میانجیگری دوحه و پاریس، حماس و رژیم صهیونیستی درباره انتقال دارو و کمک‌های انسانی به نوار غزه در ازای انتقال دارو به اسرای صهیونیستی توافق کردند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایسنا، «ماجد بن محمد الانصاری» سخنگوی وزارت خارجه قطر گفت: میانجیگری قطر با همکاری فرانسه در دستیابی به توافقی میان حماس و رژیم صهیونیستی موفقیت‌آمیز بود.

وی افزود: طبق این توافق قرار است در ازای انتقال دارو به اسرای صهیونیستی در نوار غزه، دارو و محموله‌ کمک‌های انسانی به مردم غزه به ویژه در مناطقی که خسارت زیادی دیده است، منتقل شود.

الانصاری طی اظهاراتی به خبرگزاری «قنا» قطر گفت: دارو و کمک‌های انسانی فردا (چهارشنبه) به شهر العریش مصر منتقل خواهد شد تا در اختیار مردم غزه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در چارچوب اقدامات قطر برای پایان دادن به جنگ غزه، تلاش‌ها با شرکای منطقه‌ای و بین‌المللی در مرحله آتی به ویژه در زمینه انسانی و تخلیه کادرهای پزشکی ادامه خواهد داشت.

یکی از اهداف جنگ ترکیبی غفلت مسئولین اقتصادی از وظایف است/ با تثبیت کامل امنیت، تغییرات مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو آغاز شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + شش =

دکمه بازگشت به بالا