جلوگیری از قیمت‌گذاری کاذب برای مسکن در سکوهای اینترنتی

وزیر ارتباطات گفت: اخیرا جلسه‌ای را با نمایندگان وزارتخانه‌های صمت و مسکن برگزار کردیم که در آن قرار شد آگهی‌های فروش مسکن که اصالت دارند با تیک منتشر شوند که مشخص شود این آگهی اصالت دارد.

به گزارش اعتماد نو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مورد هشدار به پلتفرم هایی که باعث بالارفتن قیمت گذاری در حوزه مسکن شده است، گفت: این پلتفرم‌ها در پوشش اتحادیه‌های هستند که زیر مجموعه وزارت صمت هستند و ما اخیرا جلسه‌ای را با نماینده وزارت صمت و نماینده وزیر مسکن برگزار کردیم و قرار شد آگهی‌هایی که اصالت دارند با تیک منتشر شوند که مشخص شود این آگهی اصالت دارد.

وزیر ارتباطات افزود: قرار شده که پلتفرم ها نظارتشان را بر آگهی گذاری در حوزه مسکن افزایش دهند تا خدایی نکرده آگهی‌های جعلی گذاشته نشود و یا کسی که صاحب ملک نیست آگهی را با هدف بالابردن قیمت درج نکنند.

وی گفت: وظیفه سازمانی در این حوزه نداریم در راستای کمک به این دوستان از منظر کارگروه ویژه اقتصادی دولت جلسه‌ای گذاشتیم و موارد در حال اجرایی شدن است که نمونه اول آن هم آگهی دارای تاییدیه است که چندوقتی است در سکوهای اصلی خرید و فروش در حال اجراست.

سردار علی نوروزی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا چندی پیش گفته بود که « در رابطه با کسب‌وکارهایی که در تعیین قیمت مسکن فعالیت می‌کنند دو پلتفرم را شناسایی کردیم که بیشترین دخالت را در بالا بردن قیمت مسکن داشتند و برای آخرین بار اخطار جدی به این دو پلتفرم داده شد. »

فروش پنیر کوزه ای به صورت عمده
هم اکنون بخوانید

منبع: فارس

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا