رژیم صهیونیستی ناوچه موشک انداز به دریای سرخ اعزام کرد

منابع رسانه‌ای از اعزام یک ناوچه موشک انداز کلاس «ساعر ۶» نیروی دریایی رژیم صهیونیستی به منطقه دریای سرخ برای مقابله با عملیات ارتش یمن در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین خبر دادند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایسنا، نیروی دریایی رژیم صهیونیستی فرآیند عملیاتی کردن چهار ناوچه موشک انداز سنگین کلاس «ساعر ۶» را تکمیل کرد و برای اولین بار یکی از آن‌ها به منطقه دریای سرخ اعزام شد.

طبق گزارش شبکه روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: طی هفته جاری یک فروند ناوچه ساعر ۶ برای اولین بار در بندر ایلات پهلو گرفت و به فعالیت عملیاتی نیروی دریایی ارتش ملحق شد.

در بیانیه ارتش رژیم اشغالگر آمده‌است: علاوه بر این فعالیت، مراحل ساخت چهارمین و آخرین ناوچه «ساعر ۶» به پایان رسید که نزدیک به دو سال به طول انجامید.

این ناوچه پس از آن به دریای سرخ اعزام شده‌است که ارتش یمن پس از چند عملیات موفق علیه کشتی‌های رژیم اشغالگر تهدید کرد که با ادامه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، حملات خود را علیه کشتی‌های صهیونیستی در دریای سرخ تشدید خواهد کرد.

پیشتر نیز سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفته بود: نیروهای مسلح یمن بار دیگر تاکید می‌کنند تا زمانی که مایحتاج برادرانمان در غزه  از غذا گرفته تا دارو فراهم نشود، همچنان از تردد کشتی‌های همه کشورها که عازم بنادر اسرائیل در دریای سرخ و دریای عرب (مکران) هستند، جلوگیری خواهند کرد.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

یمن: به ممانعت از عبور کشتی‌های اسرائیلی ادامه می‌دهیم
هم اکنون بخوانید

درپی تداوم جنایات صهیونیست‌های جبهه‌های مقاومت لبنان، یمن و عراق نیز به عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین ملحق شده و تا بدین لحظه ضربات سنگینی را به رژیم صهیونیستی و متحد اصلی آن، آمریکا وارد کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا