دانلود سریال پدرخوانده قسمت ۱۶ شانزدهم | دانلود قسمت ۱۶ پدرخوانده حجم نیم رایگان

دانلود سریال پدرخوانده قسمت ۱۶ شانزدهم | دانلود قسمت 16 پدرخوانده حجم نیم رایگان


رئالیتی شو پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب و با راهبری کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده. مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی‌ست که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند. از جمکه بازیگران این برنامه میتوان به ترلان پروانه، بهاره افشاری، پژمان بازغی، ایمان صفا اشاره کرد.


************************


برای دانلود رئالیتی شو پدرخوانده قسمت ۱۶ به لینک زیر مراجعه کنید


دانلود قسمت ۱۶ پدرخوانده


************************


بازیگران سریال پدرخوانده


‎بامیر کربلایی، ترلان پروانه، سپند امیرسلیمانی، پژمان بازغی، علی صالحی، حدیث میرامینی، امیرحسین مدرس، محمد نادری، شیدا یوسفی، میثم درویشان پور، معین زندی، ارسلان قاسمی، مجتبی پوربخش، مجید واشقانی، حسین سلیمانی، سیروس همتی، السا فیروزآذر، کیمیا باباییان، باربد بابایی، ایمان صفا، مریم مومن، بهاره افشاری و امیرعلی نبویان از جمله افرادی هستند که قرار است به عنوان بازیکن در این مسابقه حضور داشته باشند.


داستان سریال پدرخوانده


مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی‌ست که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند.


2


سریال پوست شیر فصل ۳ به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه ‌کنندگی جواد نوروزبیگی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اجتماعی می‌باشد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی همچون شهاب حسینی, هادی حجازی فر, مهرداد صدیقیان, پردیس احمدیه, پانته آ بهرام به ایفای نقش میپردازند

سامانه پرونده الکترونیک سلامت رونمایی شد
هم اکنون بخوانید


***********************


برای دانلود سریال پوست شیر قسمت ۲۲ به لینک زیر مراجعه کنید


پوست شیر قسمت ۲۲


************************


بازیگران سریال پوست شیر:


شهاب حسینی, هادی حجازی فر, مهرداد صدیقیان, پردیس احمدیه, پانته آ بهرام, علیرضا کمالی, بابک کریمی, ژیلا شاهی, آناهیتا افشار, علی اوسیوند


درباره سریال پوست شیر:


سریال پوست شیر کارگردانی جمشید محمودی و تهیه ‌کنندگی جواد نوروزبیگی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است.. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اجتماعی می‌باشد.


داستان سریال پوست شیر:


سریال پوست شیر، ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.


ژانر اکشن به یکی از پایه‌های صنعت فیلم‌سازی تبدیل شده و روز به روز بر تعداد علاقمندان به آن نیز افزوده می‌شود. اگر علاقمند به دنیای فیلم و سریال باشید، با یک جست و جوی سریع در حافظه خود می‌توانید لیستی از فیلم‌های اکشن را نام ببرید که محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم سراسر جهان به دست آورده‌اند. بازیگرانی چون تام کروز، جیسون استاتهام، وین دیزل و چندین و چند بازیگر دیگر با نقش‌آفرینی در فیلم‌های اکشن متعدد، بر محبوبیت این ژانر افزوده‌اند. حال با وجود نزدیک شدن به اواخر سال ۲۰۲۲، اغلب دوستداران سینما در انتظار فیلم‌های سال ۲۰۲۳ هستند. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله شما را با ۱۲ تا از بهترین فیلم‌های اکشن دنیا در سال ۲۰۲۳ آشنا کنیم. ضمن آشنا شدن با جدیدترین فیلم اکشن ، برای دانلود فیلم درام و دانلود فیلم خارجی با ما همراه باشید.

با تولید اسکاج تحول اقتصادی عظیمی را تجربه کردم
هم اکنون بخوانید


 


 


 


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا