اسکان اضطراری بیش از ۳ هزار مسافر در طرح‌های نوروزی هلال احمر/ ۳ استان در صدر عملیات‌های امدادی

اسکان اضطراری بیش از ۳ هزار مسافر در طرح‌های نوروزی هلال احمر/ ۳ استان در صدر عملیات‌های امدادی


«وحید سلیمی» سخنگوی طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با تشریح اقدامات انجام شده در طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر گفت: سازمان امداد و نجات طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲ را از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ آغاز و این طرح همچنان ادامه دارد.


وی با اشاره به اقدامات انجام شده از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۰۷ فروردین ۱۴۰۲ ادامه داد: کل عملیات و خدمات انجام شده در این بازه زمانی ۲۷۵۵ مورد بوده است. که از این تعداد ۱۳۱۲ مورد عملیات جاده ای، ۱۱۰ مورد عملیات مربوط به حوادث جوی، ۸۹ مورد عملیات کوهستان و ۲۳ مورد عملیات انجام شده در محیط‌های آبی بوده است.


سخنگوی طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به آخرین آمار امدادرسانی در این مدت تصریح کرد: در این بازه زمانی به ۴۲۱۱ امدادرسانی شده است. همچنین برای ۳۰۲۱ نفر اسکان اضطراری فراهم شده و ۱۰۹۳ نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند. همچنین ۱۶۴۰۹ نفر به در محل درمان شده‌اند و همچنین ۱۶۸ به نقاط امن منتقل شده اند.


به گفته وی ۲۵۳ مورد عملیات نجات فنی، ۳۰۱ مصدوم در سوانح جاده‌ای رهاسازی شده اند. همچنین ۱۷۵۷۳ نفرتست قند و فشارخون داده اند.


سلیمی تصریح کرد: بیشترین عملیات امداد و نجات در استان‌های مازندران با ۱۴۹ مورد، اصفهان با ۱۳۹ مورد و فارس با ۱۳۱ مورد بوده است.


 


انتهای پیام/

ادامه رایزنی‌ها با مجلس برای رتبه‌بندی معلمان/ ابلاغ اعتبار رتبه‌بندی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا