فلیک: بلژیک حریف خوبی برای ماست تا خودمان را بسنجیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک در آستانه دیدار دوستانه فردا شب (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل بلژیک با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: تیم ملی بلژیک بازیکنان برجسته‌ای دارد و با وجود مربی جدیدشان (روبرتو مارتینس) روح جدیدی در آنها دمیده شده است. آنها تیمی هستند که می‌توانند خیلی فشرده دفاع کنند، اما در عین حال در کارهای حمله هم فوق‌العاده هستند. آنها یکی از بهترین تیم‌های اروپایی هستند، بنابراین حریف خوبی برای ما هستند تا خودمان را بسنجیم.

وی همچنین در مورد زمان بازی ملی‌پوشان بایرنی و دورتموندی اظهار داشت: مهمترین چیز برای ما این است که کسی مصدوم نشود، اما هنوز برنامه دقیقی نداریم که چه کسی چند دقیقه بازی خواهد کرد. اگر کسی خسته باشد می‌تواند به ما بگوید، اما بازیکنان بایرن مونیخ و دورتموند عادت دارند که هر چهار روز یکبار بازی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان تصریح کرد: برای بازی فردا سرژ گنابری جای کای هاورتس در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. تیلو کهرر به جای اشلاتربک در قلب خط دفاعی بازی خواهد کرد. برای رویارویی با بلژیک یکی دو تغییر دیگر نسبت به بازی با پرو خواهیم داشت.

تیم‌های آلمان و بلژیک از ساعت ۲۲:۱۵ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه راین انرژی (ورزشگاه خانگی اف‌سی کلن) به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

وزرای آموزش و پرورش و بهداشت برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان به کمیسیون آموزش می‌آیند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا