جابه‌جایی بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر در بخش حمل‌و‌نقل هوایی تا پنجم فروردین/ صدور بیش از ۱۹هزار مجوز برای مسیرهای داخلی و خارجی

جابه‌جایی بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر در بخش حمل‌و‌نقل هوایی تا پنجم فروردین/ صدور بیش از ۱۹هزار مجوز برای مسیرهای داخلی و خارجی


به‌ گزارش ایلنا به نقل از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، جعفر یازرلو گفت: در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در مجموع ۱۹هزار و ۵۹۱ مجوز پرواز برای مسیرهای داخلی و بین‌المللی توسط سازمان هواپیمایی کشوری صادر شد که از این تعداد مجوز صادر شده، تاکنون ۱۲هزار و ۴۶۲ پرواز (نشست و برخاست) انجام شده است.


به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ۱۳هزار و ۷۸۶ مجوز برای مسیرهای داخلی و ۵هزار و ۸۰۵ مجوز برای مسیرهای بین‌المللی است.


او تصریح کرد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در مجموع یک میلیون و ۵۳۱هزار و ۳۰۹ مسافر (اعزام و پذیرش) با ۱۲هزار و ۴۶۲ پرواز (نشست و برخاست) جابه‌جا شدند.


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از مجموع مسافران جابه‌جا شده در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین ماه ۱۴۰۲ یک میلیون و ۲۱۷هزار و ۳۱۸ مسافر داخلی با انجام ۱۰هزار و ۲۰۴ پرواز داخلی و ۳۱۳هزار و ۹۹۱مسافر بین‌المللی با انجام ۲هزار و ۲۵۸ پرواز خارجی جابه‌جا شدند.


انتهای پیام/

هیچ اندیشه دینی به اندازه انتظار دشمن نداشته است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا