گلزنی جهانبخش در جشنواره گل فاینورد/ منچستریونایتد و یوونتوس به دور بعد صعود کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، امشب (پنجشنبه) با برگزاری ۴ بازی همزمان از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران آغاز شد که در پایان آنها تیم‌‌های منچستریونایتد، یوونتوس، فاینورد و سویا به مرحله بعدی صعود کردند.

در ورزشگاه بنیتو ویامارین، تیم فوتبال رئال بتیس میزبان منچستریونایتد بود و این بازی را با نتیجه یک بر صفر به میهمان انگلیسی‌اش باخت. مارکوس رشفورد در دقیقه ۵۵ تنها گل این بازی را زد. با احتساب نتیجه بازی رفت، من‌یونایتد در مجموع با نتیجه ۵ بر یک سبزوسفیدپوشان آندلس را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا صعود کرد.

لیگ اروپا , علیرضا جهانبخش , تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس ,

در آلمان، تیم فوتبال یوونتوس نیز موفق شد میزبان خود فرایبورگ را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. گل نخست این بازی در دقیقه ۴۵ توسط دوشان ولاهوویچ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این پنالتی در نتیجه خطای مانوئل گوید مدافع فرایبورگ بود که منجر به اخراج وی هم شد. دومین گل بازی را هم فدریکو کیه‌زا بال ایتالیایی بانوی پیر در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم زد. یووه با این نتیجه و با احتساب نتیجه بازی رفت، در مجموع با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

 

لیگ اروپا , علیرضا جهانبخش , تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس ,

پرگل‌ترین بازی اما در هلند برگزار شد جایی که تیم فوتبال فاینورد در خانه میهمان اوکراینی خود تیم شاختار دونتسک را با تحمیل شکست ۷ بر یک تحقیر کرد. علیرضا جهانبخش ششمین گل فاینورد را در دقیقه ۶۴ بازی به ثمر رساند. خیمنس ۹، کوکجو ۲۴ و ۳۸ (پنالتی)، ادریسی ۴۹ و ۶۰ و دانیلو ۶۶ دیگر گل‌های فاینورد را به ثمر رساندند و کوین کلسی در دقیقه ۸۷ تنها گل شاختار دونتسک را زد. با توجه به تساوی یک – یک بازی رفت، فاینورد در مجموع با برتری ۸ بر ۲ جواز صعود به مرحله بعدی مسابقات را کسب کرد.

پاراوزنه‌برداری آزاد آسیا-اقیانوسیه| 3 طلا و یک نقره بر گردن محسن بختیار
هم اکنون بخوانید

چهارمین تیم صعود کننده هم سویای اسپانیا بود که با وجود شکست یک بر صفر برابر فنرباغچه ترکیه به دلیل پیروزی ۲ بر صفرش در بازی رفت، در مجموع با نتیجه ۲ بر یک بر تیم شهر استانبول غلبه کرد.

۴ بازی دیگر دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا