توضیح مدیرعامل مترو درباره پخش تصویر واگن بانوان در سایر واگن‌ها/ عمده دوربین‌های واگن‌ها خراب است

توضیح مدیرعامل مترو درباره پخش تصویر واگن بانوان در سایر واگن‌ها/ عمده دوربین‌های واگن‌ها خراب است


به گزارش خبرنگار ایلنا، ساعاتی پیش انتشار خبر پخش تصاویر واگن بانوان در سایر واگن‌ها در یکی از قطارهای متروی تهران باعث ایجاد حاشیه‌هایی شد؛ موضوعی که به گفته مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، به دلیل مشکل فنی و صرفا در حد چند ثانیه رخ داده است و سریعا تلویزیون‌ها خاموش شده و مشکل در دست بررسی است. 


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در توضیح بیشتر درباره این اتفاق در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: بابت اتفاقی که افتاده است، از مردم عذرخواهی می‌کنم، این مشکل صبح امروز به دلیل اشکال فنی صرفا در یکی از قطارها پیش آمد. این اشکال فنی در دست بررسی قرار دارد و فعلا نمی‌توانیم پاسخ دقیقی درباره علت وقوع این مشکل بدهیم.


درستی ادامه داد: مانیتورهای موجود در واگن‌ها برای پیام‌های فرهنگی و آموزشی استفاده می‌شوند و اصلا ارتباطی به این موضوعات که بخواهند تصاویر زنده واگن‌های دیگر را پخش کنند، ندارند. البته تصاویری که پخش شده نیز به صورت زنده و آنلاین نبوده است. 


وی در پاسخ به این سوال که آیا در واگن‌های متروی تهران دوربین وجود دارد یا خیر، توضیح داد: قبلا دوربین‌هایی در واگن‌های مترو نصب شده بود، اما در دوره‌های گذشته تقریبا همه دوربین‌ها خراب شده‌اند.


انتهای پیام/

ساخت دومین نیروگاه بزرگ در زرند کرمان پس از 50 سال/ از روسیه برای ساخت 25 نیروگاه سفارش داریم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا