پرده آخر لیگ برتر والیبال؛ جدال جوان‌ها و باتجربه‌ها برای سکوی نخست

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فردا سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱، تیم قهرمان فصل سی و ششم لیگ برتر والیبال، پس از تقابل شهداب یزد و هراز آمل مشخص خواهد شد. در آخرین جدال فصل، نماینده مازندران با تیم جوان و قلدر خود آماده این مسابقه سخت شده و در سوی دیگر، بازیکنان باتجربه‌ و نامدار شهداب خود را برای یک قهرمانی دیگر آماده می‌کنند.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، انتخاب اول و آخر آملی‌ها برای هدایت تیمشان بوده و خواهد بود. هراز در این فصل، تیم یکدستی را راهی مسابقات کرده که هفته‌های متوالی با اختلاف در صدر جدول قرار داشت. این تیم بدون ستاره ولی هماهنگ، حتی بدون امیرحسین توخته که به دلیل استفاده بدون مجوز از داروی ممنوعه، یک سال از میادین دور خواهد بود به فینال رسید و پتانسیل قهرمانی را دارد. شکست پیکان در دو بازی متوالی، کار هر تیمی نیست.

شهداب یزد با هدایت رضا تندروان، مربی جوانی که تجربه حضور در المپیک را با ولادیمیر آلکنو در کارنامه دارد و با تکیه بر تیمی پر مهره، پای دیگر فینال است. تیم شهداب با سابقه قهرمانی در لیگ برتر، یک فینالیست و یک قهرمان بالقوه به حساب می‌آید.

تنها ایرادی که می‌توان به این فینال جذاب وارد کرد، تک بازی بودن آن است. با توجه به زمانی که تا پایان سال باقی مانده، سازمان لیگ این فرصت را داشت که فینال را نیز مثل مرحله پلی‌آف به صورت ۲ از ۳ برگزار کند تا نقش عامل شانس در مهم‌ترین و آخرین بازی لیگ به حداقل برسد.

پارالمپیک زمستانی 2022 پکن| ورزشکاران روسیه و بلاروس حذف شدند
هم اکنون بخوانید

قهرمان لیگ برتر برای حضور در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۳ که از تاریخ ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور ۱۶ تیم به‌میزبانی بحرین برگزار می‌شود، آماده خواهد شد. نماینده ایران در گروه ‌B مسابقات با عراق، چین‌تایپه و افغانستان بازی خواهد کرد.

دیدار فردا ساعت ۱۸ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + پنج =

دکمه بازگشت به بالا