اجاره ویلا در کردان: نکات مهم ورود تا تحویل کلید

اجاره ویلا در کردان: نکات مهم ورود تا تحویل کلید


شاید شما هم در سال‌های اخیر زیاد اسم کردان را شنیده باشید. روستایی با قدمت هزار‌ساله که در بیست و پنج‌کیلومتری کرج قرار دارد و این روزها مقصد عاشقان سفر شده است. هرچند اگر خیلی هم اهل سفر نباشید این منطقه سرسبز و خوش‌آب‌وهوا با آن باغ‌های شگفت‌انگیز آلبالو، گردو، گیلاس، توت و … شما را سر شوق خواهد آورد. این روستای بی‌نظیر به‌خاطر فاصله کمی که به تهران دارد می‌تواند جایی باشد که خستگی یک هفته شلوغ را از تن پایتخت‌نشینان خارج کند. علاوه بر این، این قطب گردشگری برای هر ایرانی می‌تواند مقصدی عالی برای سفر باشد. با این اوصاف اگر قصد سفر و اجاره ویلا در کردان را دارید بهتر است با ما همراه باشید. ما قرار است در این مطلب در مورد نکات مهم اجاره ویلا در کردان برای شما بگوییم


هنگام اجاره ویلا در کردان به چه نکاتی توجه کنیم؟


معمولاً ویلاها در مناطق ساکت و دنج ساخته می‌شوند. کسانی که می‌خواهند تعطیلات خود را در این ویلاهای با چشم‌انداز طبیعت و باغ‌هایی با درختان سر به فلک کشیده کردان سپری کنند، باید اطلاعاتی در مورد نکاتی که در اجاره ویلا باید در نظر بگیرند، داشته باشند. ما در زیر به این نکات اشاره می‌کنم.


از جای معتبری ویلای خود را اجاره کنید


اولین نکته که در اجاره ویلا در کردان باید در نظر بگیرید این است که از اعتبار شرکت گردشگری، املاک یا سایت‌های اجاره ویلا مطمئن شوید. چرا که امروزه سایت‌های اجاره ویلای جعلی زیادی وجود دارد، بنابراین بعد از اینکه متوجه شدید شرکتی که در وب‌سایت از آن بازدید می‌کنید قانونی و قابل‌اعتماد است، باید تصاویر ویلا را با جزئیات بررسی کنید. یکی از شرکت‌های معتبر که سال‌هاست در این زمینه کار می‌کند سایت علی بابا است؛ با این اوصاف برای اجاره ویلا در کردان می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید و خیال خود را از بابت اجاره ویلا آسوده کنید.

صادرات نفت خام از خارک می‌تواند به دو برابر برسد
هم اکنون بخوانید


امکانات ویلا بررسی کنید


ازآنجایی‌که ویژگی‌های هر ویلا مثل تعداد اتاق‌ها، ظرفیت تخت و خدمات اضافی متفاوت است؛ بنابراین امکانات هم متفاوت است که باید قبل از اجاره ویلا در کردان به‌دقت آنها را بررسی کنید. علاوه بر این چون ویلاها مکان‌های لوکسی هستند معمولاً خدماتی مانند استخر خصوصی، سونا و جکوزی را نیز ارائه دهند؛ پس بهتر است هنگام اجاره ویلا در کردان امکانات زیر را بررسی کنید.


  • اندازه استخر
  • جزئیات تراس و بالکن
  • تجهیزات آشپزخانه 
  • خدمات اضافه
  • متراژ ویلا
  • تعداد اتاق‌ها
  • جزئیات اتاق‌ها
  • خدمات ارائه شده برای کودکان
  • تهویه مطلوب
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • تعداد حمام‌ها
  • فضاهای عمومی


قیمت اجاره ویلا باتوجه‌به امکانات مناسب باشد


برای اجاره ویلا در کردان شما می‌توانید قیمت‌های متفاوت و حتی گاهی سرسام‌آوری را ببینید؛ بنابراین باید دقت کنید که آیا هزینه‌ای که برای اجاره ویلا در کردان پرداخت می‌کنید با امکانات ویلا همخوانی دارد یا خیر؟ به طور مثال گزینه‌های ویلا با منظره باغ‌های میوه و استخرهای سرپوشیده می‌تواند متفاوت از یک ویلای ساده‌تر باشد. همچنین قیمت اجاره ویلا باتوجه‌به اجاره روزانه، هفتگی یا ماهانه متفاوت است. این حال، جای هیچ نگرانی نیست، چرا که همیشه گزینه‌های مناسبی باتوجه‌به بودجه شما در سایت علی بابا وجود دارد.


14


در مورد انواع ویلا اطلاعات داشته باشید


خیلی وقت‌های بسیاری از خانواده‌ها و مسافران دقیقاً اطلاع دقیقی نسبت به نوع ویلایی که اجاره می‌کنند، ندارند. به طور مثال اگر جز کسانی هستید که از استخر یا میز بیلیارد استفاده نمی‌کنید، لازم نیست که ویلای بزرگی با این امکانات اجاره کنید. چرا که این ویلاها قیمت‌های بیشتری دارند. مثلاً برای زوج‌های جوان معمولاً ویلاهای کوچک و زیبا مناسب‌تر است. این ویلاهای کوچک یک‌طبقه و شامل آشپزخانه، حمام، سونا، جکوزی، سالن، اتاق نشیمن و اتاق‌خواب هستند. از طرفی ویلاهایی هم که مخصوص خانواده‌ها باشد طراحی شده است. این ویلاها که گاهی یک‌طبقه و گاهی دوطبقه هستند، دارای منظره بکر طبیعت کردان هستند. هرچند که بسیاری از ویلاهای اجاره‌ای کردان دارای مناظر بی‌نظیری هستند که می‌توانید به‌راحتی تعطیلات خود را در آن سپری کنید. 


زمان تحویل و تخلیه ویلا را بررسی کنید


برای اجاره ویلا در کردان به این نکته توجه کنید که زمان تحویل کلید ویلا دقیقاً به چه صورت است. در مقابل باید چه ساعتی ویلا را تخلیه کنید. هرچند که بیشتر ویلاها هم به روال هتل‌ها عمل می‌کنند. یعنی ساعت ۲ بعدازظهر کلید را تحویل می‌گیرند و ساعت ۱۲ ظهر ویلا را تخلیه می‌کنند. بااین‌وجود هر ویلایی می‌تواند قوانین خاص خودش را در مورد ساعت ورود و خروج داشته باشد.


از قوانین اجاره ویلا مطلع شوید


یکی از مهم‌ترین کارهایی که قبل اجاره ویلا در کردان باید به آن توجه کنید. کسب اطلاعات و قوانین در مورد ویلای موردنظرتان است. در زیر به این قوانین کلی ویلاها اشاره می‌کنیم.


  • به ساعت ورود و خروج توجه کنید.
  • قوانین روند تأخیر و کنسلی ویلا بدانید.
  • مدارک شناسایی‌تان را به همراه داشته باشید.


اجاره ویلا کردان از سایت علی بابا


چه قصد سفر به کردان را داشته باشید و چه قصد سفر به دیگر نقاط کشور می‌توانید از طریق سایت علی بابا که شرایط سفر را برای افراد مهیا کرده اقدام کنید. از طریق این سایت می‌توانید به‌صورت آنلاین از صفر تا صد سفر خود را برنامه‌ریزی کنید. به طور مثال از رزرو بلیت گرفته تا اقامت در هتل یا ویلا، همگی از طریق این سایت معتبر امکان‌پذیر است؛ پس برای اجاره ویلا در کردان می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه نمایید و از سفرتان لذت ببرید.


پایان رپرتاژ آگهی

بیماری های گوارشی بیشترین دلیل مراجعات نوروزی در جاده‌ها/لزوم نظارت بر رستوران‌ها
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا