کدام مربی در سری A مورینیو را بیشتر شکست داده است؟

به گزارش خبرگزارس تسنیم، ژوزه مورینیو امشب (یکشنبه) در ورزشگاه المپیکو میزبان یکی از همتایان خود است که نشان داده راه شکست دادن مرد پرتغالی را می‌داند و او هم کسی نیست جز ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس.

در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌و‌پنجم سری A ایتالیا، جالوروسی از ساعت ۲۳:۱۵ امشب (به وقت تهران) میزبان یوونتوس است و نتیجه این بازی برای حفظ امیدهای هر دو تیم جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار مهم است.

مورینیو در حالی برابر آلگری قرار می‌گیرد که در هفت تقابل قبلی‌اش با این مرد ایتالیایی در پنج بازی نتوانسته است او را شکست دهد. این پنج بازی شامل سه شکست و دو تساوی می‌شود.

 

در کل آمار آقای خاص از بازی‌هایش برابر یوونتوس تنها دو پیروزی کسب کرده است و بانوی پیر در کنار ناپولی دو تیمی هستند که کمترین باخت را مقابل تیم‌های تحت هدایت او متحمل شده‌اند (در میان تیم‌هایی که او حداقل پنج بار برابر‌شان قرار گرفته است).

رم امشب در حالی از یوونتوس پذیرایی می‌کند که مورینیو به خاطر دریافت کارت قرمز در بازی هفته گذشته برابر کرومونزه محروم شد و نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند هرچند اعمال مجازات وی فعلاً به دستور فدراسیون فوتبال ایتالیا برای رسیدگی و بررسی دقیق حوادث رخ داده در بازی قبلی، به حالت تعلیق درآمده است. به این ترتیب سرمربی پیشین اینتر امشب می‌تواند روی نیمکت بنشیند.

انتهای پیام/

باشگاه استقلال: شبکه سه مسئول رفتار غیر حرفه‌ای است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا