مردانی: هر هفته می‌گفتند وزن کم کن؛ اما پول ندادند/ امیدوارم کادرفنی تیم ملی به من فرصت بدهد

مهرداد مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه چرا در چرخه سال ۲۰۲۳ حضور نداشته، اظهار داشت: پیش از مسابقات قهرمان کشوری مصدوم شدم. آسیب‌دیدگی‌ام در لیگ اتفاق افتاد و نتوانستم در این رقابت‌ها شرکت کنم.

وی که در لیگ برتر تیم فولاد خوزستان را همراهی کرد، ادامه داد: از ناحیه گردن آسیب‌دیدگی قدیمی‌ داشتم. در لیگ هر هفته مجبورم کردند که وزن کم کنم و خودم را به ۶۲ کیلو برسانم (رقابت‌های لیگ با ۲ کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می‌شود). در واقع از همه تیم می‌خواستند که هر هفته روی وزن خودشان باشند و درنهایت از ۱۰ نفر استفاده می‌شد، اما هنوز ۷۰ درصد پول‌مان پرداخت نشده است. یعنی حتی پول وزنی که هر هفته کم می‌کردیم را هم ندادند. باتوجه به اینکه هر هفته وزن کم می‌کردم، بدنم به آن شکل آماده نبود و آسیب‌دیدگی‌ام از ناحیه گردن تشدید شد و شرکت در مسابقات کشوری را هم از دست دادم.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اسلو تأکید کرد: آخرین مسابقه مهمی که گرفتم جهانی نروژ بود که به لحاظ تجربه و بدنی خیلی سرحال بودم، هنوز هم نمی‌دانم چرا دور سوم کشتی از دستم درآمد و به حریف ارمنی باختم. بعد از آن خیلی سعی کردم خودم را به لحاظ ذهنی جمع کنم و این مسئله زمان برد. می‌خواستم از مسابقات قهرمان کشوری امسال استارت بزنم چون سال ۲۰۲۳ علاوه بر قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی هم برگزار می‌شود اما وزن کم کردن‌های متوالی در لیگ به خاطر پول و بعد از آن مراحل درمانی مانع از این کار شد.

گرامیداشت یاد شهدای هسته‌ای ? در دیدار پیشکسوتان استقلال با اصحاب رسانه
هم اکنون بخوانید

مردانی درباره اینکه آیا از کادرفنی تیم ملی خواسته که با توجه به مدارک پزشکی‌اش به او نیز سهمیه ورود به چرخه داده شود؟ گفت: تمام مدارک پزشکی من هست، آسیب گردن من به حدی بود که از روی تشک با برانکارد به بیمارستان منتقل شدم. از طریق هیئت کشتی خوزستان پیگیری و سعی می‌کنم با سرمربی تیم ملی صحبت کنم که اگر راهی وجود دارد، حتما وارد چرخه مسابقات سال ۲۰۲۳ شوم. این روزها همراه با رامین طاهری در ایذه تمریناتم را دنبال می‌کنم. رامین هم بعد از آسیب‌دیدگی زانو، تازه تمریناتش را شروع کرده و می‌خواهد کشتی بگیرد.

مدعی ایذه‌ای وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی عنوان کرد: چند سال است که دارم کشتی می‌گیرم و هنوز هم این توان را در خودم می‌بینم که رقابت کنم، با حریفان داخلی هم همیشه در رقابت بودیم. درست است بعد از نروژ به لحاظ انگیزشی افت کردم و بعد از آن هم دیگر به اردو دعوت نشدم اما شاید اگر در فضای اردوی تیم ملی بودم می‌توانستم خودم را زود جمع و جور کرده و مسابقات را از دست نمی‌دادم.

وی در خصوص اینکه آیا موضوع اشتغالش به سرانجام رسیده است، گفت: با پیگیری‌های علیرضا دبیر تعدادی از بچه‌ها در آموزش و پرورش، شهرداری و … استخدام شدند. برای من هم اقدام شد و برای گزینش در اداره آموزش و پرورش رفته‌ام و کارها رو به انجام است ولی هنوز کامل نشده است.

مهرداد مردانی گفت: خوشبختانه چرخه انتخابی تیم ملی امسال خیلی شفاف بود و مثل سال‌های گذشته نبود، این بار به همه فرصت شرکت در مسابقه داده شد که من به خاطر مصدومیت نتوانستم شرکت کنم. از کادرفنی تیم ملی می‌خواهم به باتوجه به اینکه من هم چند سال ملی پوش این وزن بوده و در تورنمنت‌ها و مسابقات عنوان کسب کرده‌ام، پس از بررسی مدارک پزشکی‌ام، سهمیه ورود به چرخه را بدهند تا یک بار دیگر در کورس مسابقات قرار بگیرم.

پلی‌آف بین قاره‌ای جام جهانی 2022| کاستاریکا آخرین مسافر قطر شد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا