آشنایی با هتل های تبریز

آشنایی با هتل های تبریز


یکی از عناصری که روح را تغذیه نموده و آن را جلا می بخشد؛ سفر است. هر انسانی برای رهایی از خستگی ناشی از فعالیت های روزمره و تنوع در زندگی، نیازمند سفر است. یکی از نقاط دیدنی کشورمان که بهترین مقصد برای سفر محسوب می شود؛ تبریز است. طبیعت بکر تبریز از یک سو و اماکن تاریخی، مذهبی و باستانی آن از سوی دیگر، نیاز مسافران را به کامل‌ترین شکل ممکن اقناع نموده اند. علاوه براین هتل های مدرن و کلاسیک این شهر، بهترین مکان برای اسکان مسافرین به شمار می آیند. در ادامه به معرفی هتل های تبریز خواهیم پرداخت تا در صورت سفر به این شهر و انتخاب یکی از این هتل ها، امکان رزرو هتل تبریز را داشته باشید: 


هتل پارس ائل گلی تبریز (هتل ۵ ستاره):


شما می توانید با توجه به بودجه خود اقدام به رزرو هتل تبریز نمایید. اگر بحث بودجه برایتان بی اهمیت بوده و راحتی، رفاه و امکانات لوکس هتل در اولویت قرار دارد؛ هتل پارس ائل گلی، بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود. این هتل از مرکز شهر فاصله داشته و از هیاهوی شهری به دور است. پارک زیبای ائل گلی به آن نزدیک بوده و بهترین مکان برای تفریحات کوتاه است.


همچنین این هتل ۱۷ طبقه که دارای ۱۸۰ اتاق می باشد؛ از امکانات رفاهی فوق العاده بهره برده است. امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، رستوران گردان، سالن بیلیارد و بدنسازی، سونا و استخر رایگان، کافه و رستوران، کلینیک، کتابخانه، سالن کنفرانس و فضای اختصاصی عقد.


هتل گسترش تبریز (۴ ستاره):


یقینا هتل گسترش برای هر یک از افرادی که برای مقاصد تفریحی یا کاری به تبریز سفر می کنند، گزینه ای عالی محسوب می شود. نزدیکی به نقاط دیدنی شهر زیبای تبریز و ادارات دولتی، این هتل را در راس توجه مسافرین قرار داده است. این هتل که در دل شهر واقع شده، ۱۳ طبقه و ۱۵۰ اتاق دارد.

رانت‌خواران داخلی به دنبال ملتهب کردن فضای اقتصادی‌اند
هم اکنون بخوانید


برای خرید سوغات تبریز می توانید به نزدیک ترین قنادی این هتل یعنی قنادی تشریفات رفته و از آنجا برای خرید اقدام کنید. خوشبختانه افراد زیادی از این هتل اعلام رضایت داشته اند. امکانات مناسب این هتل، دلیل بر این رضایت بوده است. امکاناتی از قبیل: اینترنت، پارکینگ روباز، کافی شاپ، اتاق چمدان، ویلچر، لباسشویی، استخر رایگان، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و اسپای.


هتل اهراب (۳ ستاره):


برای رزرو هتل تبریز، دستتان کاملا باز است؛ چرا که هتل های این شهر از لحاظ کیفیت، خدمات دهی و سایر موارد درجه بندی شده و هر یک از مسافرین با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانند یکی از هتل ها را انتخاب کنند. اگر قصد سفر به تبریز را دارید و هدفتان رزرو هتل های میان رده است؛ هتل اهراب، انتخاب خوبی است. این هتل نوساز که از زمان تاسیس آن ۶ سال می گذرد؛ ۵ طبقه، ۴۷ اتاق و سوییت را به خود اختصاص داده است.


هتل اهراب از لحاظ امکانات، رضایت بخش بوده و به ایستگاه مترو و اتوبوس، دسترسی نزدیکی دارد. لذا می توانید به راحتی به نقاط دیدنی تبریز رفته و از آنها دیدن فرمایید. نکته ای که باید از آن مطلع باشید، ظرفیت پارکینگ این هتل می باشد که متاسفانه محدود است. از امکانات مناسب این هتل می توان به این موارد اشاره کرد: خدمات خانه داری، اتاق چمدان، روم سرویس شبانه روزی، لباس شویی، خدمات بیدار باش، رستوران، پله اضطراری، بهره مندی از اینترنت رایگان در لابی، پرینت، کپی و فکس برای مسافرین کاری.

تمدید قرارداد نوشی صوفیانی با مس رفسنجان
هم اکنون بخوانید


6359


هتل سینا (۲ ستاره):


اگر بودجه زیادی برای رزرو هتل تبریز ندارید؛ می توانید هتل دو ستاره سینا را انتخاب کنید. بازسازی این هتل حدود ۸ سال پیش صورت گرفته است. این هتل که در مرکز شهر واقع شده؛ دارای ۳ طبقه و ۵۵ اتاق می باشد. دسترسی مناسب هتل سینا به اماکن مختلف تبریز، نقطه عطف آن است.


توجه داشته باشید پارکینگ این هتل ظرفیت محدودی دارد. منوی صبحانه را هم باید در نظر بگیرید که خیلی متنوع نیست. برخی از امکانات این هتل که آن را تبدیل به گزینه مناسب برای اسکان نموده اند؛ عبارتند از: اتاق چمدان، آسانسور، پارکینگ، اینترنت، اطفاء حریق، یخچال و سیستم های سرمایشی و گرمایشی.


هتل آپارتمان:


اگر دوست دارید در فضایی شبیه به منزلتان اقامت داشته باشید؛ هتل آپارتمان، گزینه مطلوبی برای شماست. این گروه از هتل ها نمایی شبیه به آپارتمان های شهری داشته و با برخورداری از آشپزخانه، امکانی برای پخت و پز را در اختیارتان قرار می دهند. هتل آپارتمان بهبود یکی از گزینه های مناسب برای انتخاب است.


این هتل آپارتمان ۳ ستاره در دل شهر قرار داشته و دسترسی نزدیکی به وسایل نقلیه عمومی مثل مترو دارد. ۲۴ واحد آپارتمان در این هتل قرار دارند که نظافت در آنها مرتبا صورت می گیرد. برخی از امکانات این هتل را نام خواهیم برد: دسترسی به اینترنت رایگان، خدمات بیدار باش و خانه داری، رمپ، لباس شویی، پذیرش شبانه روزی، مترجم شبانه روزی، صندوق امانات، کافی شاپ، اعلام حریق، آسانسور و تاکسی سرویس.


695


برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:


https://www.entekhab.ir/002zvS


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا