کاندیدای سقوط، خواهان تعلیق لالیگا شد! + عکس

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از آسوشیتدپرس، باشگاه کادیس روز گذشته (چهارشنبه) مراتب رسمی شکایت خود از سازمان لیگ فوتبال اسپانیا را به مراجع قضایی ورزش این کشور اعلام کرد و خواهان تعلیق لالیگا شد.

دلیل این درخواست تیم شانزدهم جدول رده‌بندی لالیگا، اشتباه محرز داوری رخ داده در جریان تساوی یک – یک این تیم برابر الچه در ماه ژانویه است. در آن بازی کمک داور ویدئویی (VAR) در صحنه به ثمر رسیدن گل تیم الچه در دقیقه ۸۱، به طرزی عجیب متوجه حضور بازیکن این تیم در موقعیت آفساید نشد. چیزی که این اشتباه را عجیب‌تر جلوه می‌داد، فاصله قابل توجه این بازیکن با نزدیک‌ترین مدافع تیم کادیس بود و همین موضوع سبب رقم خوردن یکی از فاحش‌ترین اشتباهات داوری لالیگا طی فصول اخیر شد.

لالیگا اسپانیا ,

باشگاه کادیس پس از آن بازی در بیانیه‌ای اشتباه VAR را حاصل کم‌دقتی تیم داوری و غیرقابل توجیه دانست، اما پس از آنکه درخواستش از مقامات کمیته داوران و سازمان لیگ برای رسیدگی به این موضوع به جایی نرسید، از طریق دادگاه داوری ورزش اسپانیا پیگیری خواسته‌اش شد و در همین راستا هم‌اکنون خواهان تعلیق لالیگا شده است.

 

بعد از این اتفاق بود که داوران فوتبال اسپانیا خواهان استفاده از سیستم آفساید‌گیری نیمه خودکار برای به حداقل رساندن اشتباهات داوری در تشخیص موقعیت‌های آفساید شدند.

تیم‌های کادیس و الچه به ترتیب در رده‌های شانزدهم و بیستم جدول قرار دارند و جزو کاندیداهای سقوط به دسته دوم هستند.

انتهای پیام/

نارضایتی ژاوی از بازیکنانش با وجود پیروزی مقابل والنسیا
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا