عضو هیئت مدیره صنعت نفت: نصیرزاده بازیکن ما را هوایی کرد/ از او شکایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عضو هیئت مدیره باشگاه نفت آبادان از مذاکره مدیرعامل باشگاه تراکتور با بازیکن این تیم در حین رفتن به رختکن بعد از اتمام بازی سه‌شنبه شب دو تیم به شدت انتقاد کرد.

روح‌الله محمدی  گفت: آقای نصیرزاده، مدعی اخلاق و قانون‌مداری بر چه اساسی بعد از بازی با بازیکن ما در زمین چمن مذاکره می‌کنید؟ چرا اخلاق ورزشی، حرفه‌ای و انسانی را زیر پا می‌گذارید، آنهم در حالی که ۹ بازی دیگر مانده است و نفت شرایط نامناسبی دارد؟ به‌عنوان یک خوزستانی به جای اینکه کمک کنید، بازیکن ما را هوایی می‌کنید؟ آن از بیانیه خلاف واقع قبل از بازی و تحت فشار قرار دادن تیم داوری و فدراسیون، این هم از حرکت غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای بعد از بازی جنابعالی.

 

وی بیان کرد: باشگاه نفت آبادان قطعاً تخلف ایشان را پیگیری و از مدیرعامل باشگاه تراکتور به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت می‌کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه نفت آبادان گفت: آقای نصیرزاده! چرا از شب گذشته و شب قبل از بازی شروع به حاشیه‌سازی کردید؟ بهتر است بدانید نتیجه گرفتن در هر شرایطی دور از اخلاق است. مردم آبادان رفتار خلاف عرف، اخلاق و قانون شما و حاشیه‌سازی‌های‌تان را فراموش نخواهند کرد. 

انتهای پیام/

ژاوی: رهبری در ذات لواندوفسکی است/ بازی‌مان بی‌نقص نبود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا