واکنش باشگاه هوادار به شکست خانگی مقابل مس رفسنجان/ شکایت از تیم داوری به ۵ مرجع!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت باشگاه هوادار در این مورد نوشت: «باشگاه هوادار در اعتراض رسمی به عملکرد ضعیف گروه داوری بازی هوادار – مس شکایت خود را به کمیته‌های داوران، اخلاق و انضباطی و حراست وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال ارسال می‌کند.

زمانی که به یقین می‌رسید فحاشی سریالی و غیراخلاقی بازیکنان رقیب برای‌شان تاوانی ندارد و عملکرد ضعیف گروه‌های داوری دیدارهای هوادار برابر نفت مسجدسلیمان، تراکتور، مس رفسنجان و… با واکنش در خوری مواجه نمی‌شود و کماکان ادامه دارد، وقتی پنالتی‌های‌تان گرفته نمی‌شوند و هر برخوردی را برای حریفان‌تان پنالتی تشخیص می‌دهند و پنالتی به کنار که خطاهای ۵۰ – ۵۰ و ۴۰ به ۶۰ نیز متعلق به رقبای‌تان خواهد بود، وقتی می‌بینید که گروه داوری دیدارتان نه تنها آمادگی روانی که آمادگی جسمانی مورد نیاز را نیز برای قضاوت دیدارتان ندارند و وقتی شجاعت و شاید تصمیمی برای گرفتن وقت‌های اضافی دیدارتان را ندارند، ضمن احترام به قشر شریف داوری اما مجبور می‌شوید شکایت رسمی خود را به نهادهای مربوطه ارسال نمایید».

تیم فوتبال هوادار تهران هفته بیست‌ویکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با شکست یک بر صفر مقابل مس رفسنجان پشت سر گذاشت. قضاوت این بازی برعهده ناصر جنگی بود.

 

انتهای پیام/

حکیم: حکومت افغانستان ملزم به حفاظت از جان شهروندان است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا