بهره‌گیری از ظرفیت نخبگانی برای حل چالش‌ها در کمترین زمان

بهره‌گیری از ظرفیت نخبگانی برای حل چالش‌ها در کمترین زمان


به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع در نخستین دوره آموزشی و ارزیابی جذب نخبگان در وزارت ارتباطات، با اشاره به اینکه این وزارتخانه از نخستین دستگاه های اجرایی است که برای جذب نخبگان اقدام کرده است، گفت: این موضوع نشان از عزم راسخ وزارت ارتباطات در جذب نخبگان دارد.


وی با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری درباره نخبگان افزود: ایشان فرمودند که هم مسئولان باید به وظایف خود درباره نخبگان عمل کنند، هم جوان نخبه باید در قبال مسائل کشور احساس مسئولیت کند و ضمن مبارزه با موانع و پذیرش برخی سختی‌های گاه اجتناب‌ناپذیر، اجازه ندهد نامهربانی‌هایی که در برخی دستگاهها به نخبگان می‌شود، او را از ادامه راه و تلاش و احساس مسئولیت باز دارد.


معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه این وزارتخانه به دنبال این است که از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات و چالش های پیش رو در کمترین زمان استفاده کند، تصریح کرد: وزارت ارتباطات در عین حالی که توفیقات بسیاری در حوزه های مختلف مانند شبکه ملی اطلاعات، پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و صنعت فضایی داشته است، ولی با چالش هایی نیز مواجه است و به عنوان یکی از دستگاه های اجرایی به دنبال این است تا از ظرفیت نخبگانی استفاده کند تا چالش ها را در کمترین فرصت حل کند.


معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات به برنامه این معاونت برای ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت نخبگان اشاره کرد و گفت: انگیزه نخبگان و فرصت حضور آن‌ها در دستگاه‌های اجرایی موجب ارتقای ساختار از نظر منابع انسانی خواهد شد که باید به پویایی نخبگان توجه ویژه‌ای شود.

اروپا از پناهجویان اوکراینی خسته شده است
هم اکنون بخوانید


وی به امید مجموعه دولت به نخبگان برای حل مشکلات و مسائل دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: همین طور که نگاه مردم در جامعه به نخبگان و نظرات آنهاست، در دستگاه های اجرایی نیز به همین صورت است و بقیه کارکنان، نخبگان را الگوی خود قرار می دهند و به همین علت انتظارات از نخبگان در دستگاه های اجرایی بالاست.


اصلان زاده با اشاره به مراحل دوره آموزشی و نحوه جذب نخبگان در وزارت ارتباطات، افزود: امیدوارم در ارزیابی انجام شده، شما نخبگان به مسائل موجود توجه داشته باشید و انتخاب شما مسئله محور باشد.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا