باید جوانان و نوجوانان را محور تحول و نشاط در جامعه قرار دهیم

باید جوانان و نوجوانان را محور تحول و نشاط در جامعه قرار دهیم


به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آغاز جشنواره های مردمی آرمان که عصر امروز در حسینیه جماران برگزار شد، گفت: روزگاری نه چندان دور امام عزیز ما با تمسک به اسلام و با تکیه به مردم، انقلابی را به پیروزی نشاند که همه کسانی که سالیان سال کوشیده بودند تا جهان و همه امکانات را برای اهداف شیطانی خود بگیرند نقشه هایشان نقش برآب شد، انقلاب اسلامی به بت شکنی معروف شد و مسیر جهان تغییر کرد. البته ما هنوز به مقاصد خود نرسیدیم اهداف انقلاب اسلامی، آزادی، استقلال،  عدالت، معنویت و پیشرفت بود تحقق این اهداف نیازمند ایجاد یک الگو و تکثیر او و شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.


وی با اشاره به برگزاری جشنواره های مردمی آرمان ادامه داد: امروز دور هم جمع شدیم تا آغازی را داشته باشیم و قراری جدید تحت عنوان جشنواره های مردمی با تمسک به نام شهید آرمان علی وردی آغاز کنیم و در حقیقت به دنبال یک زمینه جدید برای ساختن محیط پیرامونی هستیم ما نیازمند یک محیط پرنشاط فعال و پویا و بهره مندی از این محیط برای ساختن کلانشهر عزیزمان هستیم.


شهردار تهران خاطرنشان کرد: تلاش است ۵۲ رویداد را در تهران تعریف کنیم تا این رقابت توسط مردم صورت بگیرد. اگر موضوع نشاط و سلامت جسمانی مهم است ۱۶ رشته ورزشی زمینه ای را فراهم کردیم که در قهرمان شهر که یکی از جشنواره های آرمان است ۶۰۰ هزار نفر باهم رقابت کنند و از قِبل آن سلامتی و نشاط در جامعه حاصل شود جامعه ما نباید یک جامعه خموده باشد در جشنواره رویدادهای رایانه ای ۶ هزار نفر باهم رقابت کردند.

اعلام آمادگی عراق برای فراهم‌کردن زمینه‌های لازم در شروع مذاکرات سیاسی بین ایران و عربستان
هم اکنون بخوانید


وی ادامه داد: امکانی فراهم شود تا از دل محلات ‌گروه‌هایی شکل بگیرد که خیرات و برکات و تلاش های آنها یک جریان اجتماعی را رقم بزند و به ازای رقابت بین یک محله با نواحی و مناطق شهر طی چند ماه بهترین های شهر تهران معرفی شوند.


او افزود: رشد و استعدادیابی افراد برای ما موضوعیت دارد و نسبت به استفاده از ظرفیت عظیم نیروی انسانی در شهرها غفلتی صورت گرفته و باید خود مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را محور تحول و تغییر و نشاط در جامعه قرار دهیم.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 10 =

دکمه بازگشت به بالا