کشتی آزاد جام ابراهیم مصطفی| شکست ابوذری مقابل دمیرتاش و مصاف کاووسی با حریف آمریکایی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم کشتی آزاد جام بین‌المللی ابراهیم مصطفی در مصر امروز (یکشنبه) در حال برگزاری است و سه نماینده کشورمان به مصاف حریفان رفتند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم، یاسین رضایی که نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود پس از یک دور استراحت، در مبارزه‌ای پرافت و خیز با نتیجه ۱۹ بر ۸ و ضربه فنی عبدالغنی بنات اله از الجزایر را شکست داد تا در دور سوم با برنده مبارزه ولادمیر کودرین از قزاقستان و پانکاج از هند کشتی بگیرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، حسین ابوذری نفر اول مسابقات قهرمان کشوری هم بعد از آنکه در دور اول استراحت کرد، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب سنور دمیرتاش دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ترکیه شد. او برای اینکه بتواند کار خود را در جدول بازنده‌ها ادامه دهد باید منتظر فینالیست شدن کشتی‌گیر ترک باشد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، امیرحسین کاووسی هم که در دور اول استراحت کرده بود، در ادامه در یک مبارزه راحت ۱۰ بر صفر فتایریا از الجزایر را شکست داد تا در مرحله بعدی به مصاف چاندلر مارستیلر از آمریکا برود.

شب گذشته هم امیرحسین فیروزپور موفق به کسب مدال برنز وزن ۹۷ کیلوگرم این رقابت‌ها شد.

 

انتهای پیام/

 

قهرمان‌های ساختگی خارجی را بیشتر از شخصیت‌های برتر خودمان می‌شناسیم/ «کمانچه» و «ابوا» سازهای اصلی انیمیشن «سلام بر ابراهیم» هستند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا