مگوایر: تن‌هاخ بسیار مطالبه‌جو است/ منچستریونایتد هنوز جا برای پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هری مگوایر با وجود اینکه این فصل زیرنظر اریک تن‌هاخ جایگاه ثابتش در ترکیب اصلی منچستریونایتد را از دست داده، به تمجید از این مربی هلندی پرداخت که از زمان روی کار آمدنش در این تیم در تابستان اخیر، وضعیت شیاطین سرخ را بهبود بخشیده و روندی که تیمش در پیش گرفته نوید بازگشت آنها به روزهای اوج‌شان را می‌دهد.

این مدافع انگلیسی که این فصل تنها در ۱۰ بازی لیگ برتری فرصت بازی برای منچستریونایتد را پیدا کرده، در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «TalkSPORT» گفت: باید بگویم ایده‌های تن‌هاخ کاملاً متفاوت نسبت به ایده‌هایی است که ما پیش از این به آنها عادت داشتیم. او در دورانی که فوتبال بازی می‌کرد، یک مدافع بود. تن‌هاخ این فصل ثابت کرده که چه مربی خوبی است و در گذشته نیز عملکردش کارساز بوده است.

وی افزود: او ایده‌ها و فلسفه خاص خود را دارد که ما باید چطور بازی کنیم. اگر با تن‌هاخ صحبت کنید به شما خواهد گفت که این تیم باز هم جای پیشرفت دارد. او در هر کاری که انجام می‌دهد و هر چیزی که می‌گوید بسیار مطالبه‌جو است. حتی به هنگام تمرین اگر یک پاس اشتباه دهید، او بلافاصله سراغ‌تان می‌آید و این خواسته‌هایی است که او تعیین می‌کند. تن‌هاخ استانداردهای بالا می‌خواهد.

منچستریونایتدِ تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ در حال حاضر با ۴۹ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است و با آرسنال صدرنشین ۶ امتیاز اختلاف دارد. آنها همچنین فردا شب در فینال جام اتحادیه انگلیس به مصاف نیوکاسل خواهند رفت، این در حالی است که پنجشنبه شب با غلبه بر بارسلونا راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا شدند و پیش از این هم به دور پنجم جام حذفی انگلیس راه پیدا کرده‌اند.

برتری گل‌گهر و تساوی سپاهان - آلومینیوم در 45 دقیقه نخست
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + سه =

دکمه بازگشت به بالا