فرماندار قائمشهر: همه ظرفیت ورزشگاه وطنی آماده حضور هواداران نساجی و استقلال است

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، جواد مولایی قرا فرماندار قائمشهر در دیدار با مسئولان باشگاه نساجی مازندران ضمن اعلام همکاری همه جانبه دستگاه‌های خدماتی شهرستان برای هر چه بهتر برگزار شدن دیدار نساجی مقابل استقلال اظهار داشت: مردم مازندران و هواداران عزیز نساجی همواره نشان دادند که بهترین میزبان بوده و به نوعی با ادبیات و رفتارهای جدید و ابتکاری در حوزه هواداری، در حال فرهنگ‌سازی هستند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آماده حضور حداکثری هواداران عزیز در ورزشگاه شهید وطنی هستیم و امیدواریم در کنار یک رقابت سالم و جذاب، مثل همیشه شور و هیجان بی‌نظیر هواداران شریف نساجی در رسانه‌ها پررنگ شود.

 

مولایی قرا گفت: همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه، این گردهمایی ۱۵ هزار نفره در قائمشهر و اجرای مناسبات فرهنگی، می‌تواند بزرگترین جشن میلاد ستارگان کربلا در کشور باشد.

همچنین مهدی خادمی فرمانده انتظامی قائمشهر در دیگر دیدار با مسئولان باشگاه نساجی مازندران خاطرنشان کرد: کلیه هماهنگی‌های مربوط برای حفظ نظم و امنیت شهر صورت خواهد گرفت و از شهروندان محترم تقاضا داریم نهایت همکاری را با مأموران ما داشته باشند.

خادمی گفت: مردم عزیز از ترددهای غیرضرور در روز بازی در سطح شهر و حوالی ورزشگاه بپرهیزند و تا جای ممکن از وسایل حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد خود استفاده کنند.

فرمانده انتظامی قائمشهر از هواداران دو تیم خواست از هرگونه تنش و مشاجره‌ای دوری کنند و گفت: بعد از بازی نیز برای حفظ نظم شهر و رفاه شهروندان شایسته است از هرگونه تجمعی در اطراف ورزشگاه خودداری شود.

قطار افتتاح نیروگاه‌ها به ایستگاه زرند رسید/ رکورد تاریخی افزایش ظرفیت نیروگاه شکست
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا