کشتی فرنگی جام ابراهیم مصطفی| فینالیست شدن دلخانی در بازگشت دوباره به مسابقات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم سه نفره کشتی فرنگی ایران سفر دیرهنگامی به مصر داشت. آنها درحالیکه مسابقه از چهارم اسفند شروع می‌شد، به دلیل صدور دیرهنگام ویزا، سوم اسفند راهی این کشور شدند.

رقابت‌های ابراهیم مصطفی به عنوان دومین مسابقه رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۳ از امروز (پنجشنبه) در ۷ وزن در بندر اسکندریه مصر آغاز شد که ایران دو نماینده در روز اول داشت و فردا نیز محمدرضا گرایی قهرمان المپیک ۲۰۲۱ و دارنده دو مدال طلا و نقره جهانی به مصاف حریفان خواهد رفت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم، میثم دلخانی که امسال در تورنمنتی دچار شکستگی دست شد و باوجودی که بعد از کسب مدال طلای سال گذشته جهان، در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ نیز شانس اصلی کسب نشان طلا محسوب می‌شد، دستش را جراحی کرد تا حضور در این رقابت‌ها را از دست بدهد.

جام ابراهیم مصطفی اولین میدانی است که دلخانی بعد از جراحی پشت سر می‌گذارد که بازگشت خوب و امیدوارکننده‌ای به مسابقات داشته است. او سیمیک محموداف از قرقیزستان را در دور اول ۷-صفر مغلوب کرد و دور بعدی ۴-صفر از سد ویکتور سیوبانو دارنده مدال طلا و نقره جهان از مولداوی گذشت. دلخانی در نیمه‌نهایی نیز مادیار مالتکبایف از قزاقستان را ۲ بر ۱ پشت سر گذاشت و فینالیست شد.

محمدهادی ساروی دارنده نشان طلای جهان در سال ۲۰۲۱ و دو مدال برنز المپیک و جهان نیز بدون شکست کارش را در جدول دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

شنیده شدن صدای انفجار در آسمان دمشق
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا