رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری: ایمیل‌های سیاه را خنثی می‌کنیم/ نیاز به ترمیم اساسی داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رسول هاشم‌ کندی اسدی پس از پیروزی در انتخابات مجمع فدراسیون دوچرخه‌سواری که امروز یکشنبه ۳۰ بهمن برگزار شد در مورد تغییر نام خود اظهار داشت:‌ من رسول هاشم کندی اسدی بودم ولی حدود ۲ سال است که پیشوند هاشم کندی را حذف کردم و اسم شناسنامه‌ای من رسول اسدی است. در واقع پیشوند نام خانوادگی خود را تغییر داده‌ام که قبل از دوران سرپرستی‌ام انجام شده است.

رئیس جدید فدراسیون دوچرخه سواری در مورد شرایط تیم فدراسیون گفت: همانطور که می‌دانید رشته دوچرخه سواری فراز و نشیب‌های زیاد، یک ماراتن سرپرستی و امروز نیز انتخابات پرشوری را را پشت سر گذاشته است. فکر می‌کنم در این روزها که انتخابات فدراسیون های دیگر نیز برگزار می‌شود ما بیشترین تعداد کاندیدا را برای ریاست داشتیم.

اسدی ادامه داد: اعضای مجمع با رأی قاطع و اعتمادی که به بنده داشتند در همان دور اول به من اعتماد کردند و رأی دادند. امیدوارم با فعالیت‌های خود پاسخ مناسبی به اعتماد‌ آنها بدهم و شرمنده آنها نشوم.

او در پاسخ به اینکه آیا قادر به حضور در مجمع‌های آسیایی و بین‌المللی خواهد بود، تصریح کرد: این یک بحث حقوقی و یک شائبه است که به سابقه دوپینگ من در سال ۲۰۰۰ و در سن ۱۷ سالگی بر می‌گردد. شش ماه از حضور در مسابقات ملی محروم شدم. قانون عدم حضور کسانی که دوپینگ کرده‌اند در میادین جهانی، بعد از سال ۲۰۱۱ به اساسنامه فدراسیون جهانی اضافه شده و قانون، عطف به ماسبق نمی‌شود. محرومیت‌های رده سنی جوانان و همچنین کمتر از شش ماه نیز شامل این قانون نخواهد شد. علاوه بر این قرار نیست همه پست ها را رئیس فدراسیون بگیرد. افراد شناخته شده‌تری نسبت به من هم وجود دارند.

آنچلوتی: در خط حمله کارایی لازم را نداریم/ باید تا آخر برای قهرمانی بجنگیم
هم اکنون بخوانید

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد ساختمان این فدراسیون و همچنین پشتوانه‌های مالی مجموعه تحت ریاستش تصریح کرد: همه رشته‌ها نیاز شدید به پول دارند. حامیان مالی متعددی داشتیم و جلساتی را با آنها برگزار کردیم. زمینه لازم برای حضور مداوم و تاثیرگذار حامیان مالی در رشته دوچرخه سواری فراهم خواهد شد اما صرفاً حضور حامیان مالی مشکل‌گشا نخواهد بود و آن رشته باید چیزی برای ارائه به حامیان مالی داشته باشد.

اسدی افزود: با توجه به شرایطی که فدراسیون دوچرخه‌سواری دارد، باید ترمیم اساسی در این فدراسیون صورت بگیرد. مسابقات رشته دوچرخه سواری که از تلویزیون پخش می‌شود باید قابلیت پخش از نظر کیفی داشته باشد تا انتظارات حامیان مالی را برآورده کند. ساماندهی لیگ و برندسازی مواردی هستند که می‌تواند مشکلات فدراسیون دوچرخه سواری را به صورت ماندگار حل کند. با توجه به سابقه‌ای که در برگزاری تور ایران – آذربایجان دارم با این مشکلات کاملاً آشنا هستم.

وی در مورد عدم رأی گیری در پست نایب رئیس بانوان گفت: نایب رئیس فعلی بانوان ما طبق قانون بازنشسته است و من در این مورد خواستم استعلام کنم. در مجمع بعدی فدراسیون، نایب رئیس بانوان را به همراه اعضای هیئت رئیسه به رأی خواهم گذاشت. تاریخ برگزاری مجمع البته هنوز مشخص نیست.

اسدی در پاسخ به خبرنگار تسنیم در مورد این که حدود نیمی از اعضای مجمع به او رأی نداده‌اند، گفت: فکر می‌کنم مشکل خاصی نخواهیم داشت. ۲۸ رأی در مرحله اول قاطع بود و اگر به مرحله دوم می رفت شاید مشکل ساز می‌شد ولی در این شرایط قابل قبول بود. ما یک خانواده هستیم و مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد.

انتخابی جام جهانی 2022| چین و عربستان امتیازات را تقسیم کردند
هم اکنون بخوانید

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد ارسال ایمیل‌هایی از داخل کشور به فدراسیون جهانی اظهار داشت: از کسانی که این ایمیل‌های سیاه را ارسال می‌کنند باید بخواهید که دست از کار خود بردارند. با توجه و تسلطی که تیم کاری من در این حوزه دارد، می‌توانیم این موضوع را خنثی و کنترل کنیم و مشکلی به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 12 =

دکمه بازگشت به بالا