گرامی: فوتبال خودمان را به پرسپولیس دیکته کردیم/ داوری مشکل خاصی نداشت

فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص پیروزی تیمش برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: بازی کردن برابر پرسپولیس و استقلال در این استادیوم واقعا سخت است. ما در نیمه اول و در بیست دقیقه ابتدایی توانستیم فوتبال خودمان را به پرسپولیس دیکته کنیم و همین موضوع اعتماد به نفس بازیکنان را برای ادامه مسابقه بیشتر کرد و خیلی‌ها انتظار نداشتند که اینگونه جلو پرسپولیس فوتبال بازی کنیم.

وی ادامه داد: خیلی از تیم‌ها مقابل پرسپولیس رو به فوتبال تدافعی می‌آورند ولی ما چنین هدفی نداشتیم و اگر در نیمه دوم عقب‌نشینی کردیم به خاطر این بود که آنها می‌خواستند به گل برسند و در لحظاتی از بازی طبیعتی بود که تدافعی بازی کنیم. با این حال ما چشم به ضدحملات داشتیم و خدارا شکر در زمان مناسبی به گل رسیدیم. در بین نیمه هم آقای الهامی به ما گفتند که می‌توانیم این بازی را ببریم.

گرامی درخصوص اعتراض پرسپولیسی‌ها به داور مسابقه و اینکه آیا خطا روی محمد عمری صورت گرفته یا خیر تصریح کرد: اکثر کارشناسان به این موضوع اشاره کرده‌اندکه آن صحنه خطا بود اما توپ بعد از آن صحنه دوباره به دست بازیکنان پرسپولیس افتاد که دوباره توپ را از دست دادند. در مجموع من فکر می‌کنم که داوری مشکل خاصی نداشت، در ضمن من از این بابت خوشحالم که با فوتبال بازی کردن پرسپولیس را بردیم.

انتهای پیام/

 

نخستین حضور رون 19 ساله در جمع 20 تنیسور برتر جهان
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا