لیگ قهرمانان اروپا| خیز بایرن مونیخ برای صعود از پاریس/ میلان به یک چهارم نهایی نزدیک شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران دو بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های بایرن مونیخ و میلان مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد میزبان فرانسوی‌اش پاری‌سن‌ژرمن را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و گامی بلند برای صعود به مرحله بعدی مسابقات بردارد. باواریایی با تک گل بال فرانسوی خود کینگسلی کومان در دقیقه ۵۳ موفق به کسب این پیروزی ارزشمند شدند. به این ترتیب سومین ناکامی متوالی PSG رقم خورد و این در حالی بود که دو ستاره غایب خط حمله این تیم یعنی لیونل مسی و کیلیان امباپه (به ترتیب از ابتدا و از دقیقه ۵۷) نیز به ترکیب پاریسی‌ها برگشتند. دیگر اتفاق مهم این بازی اخراج بنجامین پاوار مدافع فرانسوی باواریایی‌ها در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم بود. همچنین امباپه در دقیقه ۸۳ بازی گلی به ثمر رساند که VAR‌ آن را مردود اعلام کرد.

در بازی دیگر در ورزشگاه سن‌سیرو شهر میلان نیز تیم میزبان با تک گل دقیقه ۷ براهیم دیاس موفق شد میهمان انگلیسی‌ خود تاتنهام را شکست دهد و نیمی از راه صعود به مرحله یک چهارم نهایی را طی کند.

بازی‌های برگشت این دو مسابقه روز ۱۷ اسفند به میزبانی بایرن مونیخ و تاتنهام برگزار خواهد شد.

در دومین شب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) دو بازی دیگر برگزار خواهد شد که در مهمترین آنها بوروسیا دورتموند میزبان چلسی خواهد بود و در دیگری کلوب بروژ بلژیک از بنفیکای پرتغالی پذیرایی خواهد کرد.

سری A| پایان هفته سی‌و‌دوم با پیروزی خانگی بولونیا
هم اکنون بخوانید

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 9 =

دکمه بازگشت به بالا