سیف‌الله‌پور: مطهری ناراحت بود، درباره استعفای او فردا تصمیم‌گیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی پس از شکست ۲ بر یک نساجی مقابل مس کرمان درباره استعفای حمید مطهری اظهار داشت: ابتدا به مس کرمان بابت برد امروزشان تبریک می‌گویم. حمید مطهری مقداری ناراحت و مقداری عصبانی بود، ولی چنین اتفاقی نمی‌افتد. مطهری برای باشگاه ما زحمت کشیده است و ما هم قدردان او هستیم. باید به حمید مطهری کمک کنیم و به او فرصت بدهیم و اعتماد کنیم. خود ما هم ناراحت هستیم، ولی نباید به راحتی مربی خود را بسوزانیم. اجازه بدهید فردا بنشینیم و در این مورد صحبت کنیم.

 

وی در واکنش به این موضوع که زمزمه‌هایی مطرح می‌شود که به مطهری اولتیماتوم داده شده و او از این شرایط ناراحت است، گفت: هیچ اولتیماتومی به مطهری داده نشده است. فضای مجازی آزاد است و از یک بچه پنج ساله تا یک خانم و آقای ۹۰ ساله می‌توانند در آن نظر بدهند. طبیعی هم است وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، یک عده‌ای دلخور هستند. ما به همه هواداران حق می‌دهیم و از  آنها عذرخواهی می‌کنیم، اما از این اتفاقات خیلی برای نساجی افتاده است. مطمئن باشید این بار هم جمعش می‌کنیم. در تمام دنیا نیز چنین اتفاقاتی طبیعی است. لیورپول و چلسی هم چند هفته نتیجه نگرفتند. در ایران نیز فولاد نتیجه نگرفت و الان نساجی چنین شرایطی دارد. هواداران واقعی ما به باشگاه فرصت بدهند.

مدیرعامل باشگاه نساجی افزود: یک زمانی است که تیم ما زور ندارد، من به‌عنوان مدیرعامل اولین نفری هستم که کنار می‌روم، اما همه امروز بازی را دیدند. با نهایت احترام به تیم مس و مردم خوب و شریف کرمان، در نیمه دوم ۴۵ دقیقه‌ای یک بازی گرفتن ۱۳، ۱۴ دقیقه وقت اضافی مقداری قشنگ نبود. نمی‌خواهم برد مس کرمان را لوث کنم، اما فوتبال به جوانمردی‌اش است. ما در نیمه اول هم وقتی یک بر صفر جلو بودیم، ایوب کلانتری واقعاً مصدوم بود و روی زمین افتاد. برای بار دوم مطهری به او تذکر داد و گفت بلند شو. به هر حال این اتفاقات می‌افتد، اما به مطهری فرصت می‌دهیم، زیرا از مربیان خوب، فهیم و بادانش فوتبال ماست. باید بنشینیم و با سرمربی تیم صحبت کنیم. همین جوری هم نیست که استعفا بدهد و ما هم بپذیریم.

وداع نیکولاس لطیفی با فرمول یک
هم اکنون بخوانید

سیف‌الله پور در مورد اینکه آیا اختلافی بین سرپرست و سرمربی نساجی وجود دارد، خاطرنشان کرد: هیچ اختلافی در تیم نساجی وجود ندارد. در بازی قبلی یک اتفاقی روی نیمکت افتاد که در لب خط طبیعی است. من در گذشته جزو جامعه شریف خبرنگاران بودم، اما اینکه همان لحظه فیلمی بیرون می‌آید که این اتفاق را نشان بدهد، مقداری جمع کردنش سخت است. نباید آن اتفاق به وجود می‌آمد. اختلاف‌نظری روی یک تعویض بود، اما هیچ اختلافی بین کادر فنی نساجی و اسماعیل اسماعیلی وجود ندارد. همه در کنار هم برای موفقیت نساجی تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا