کتیرایی: صحبتی برای حضورم در کادر فنی تیم ملی کاراته نشده است که برخی ناراحت شدند/ امیدوارم بتوانیم قهرمان سوپرلیگ شویم

علیرضا کتیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری غافلگیرکننده تیم پاس فراجا در آخرین هفته دور رفت سوپر لیگ کاراته اظهار داشت: خدا را شکر تیم باریشه و باسابقه پاس توانست تیم دانشگاه آزاد را با نتیجه عالی شکست بدهد. این در حالی است که ما هشت امتیاز کاتای تیمی را نداشتیم و کاتای تیمی ما شرایطی را پیدا نکرد که بتواند مسابقه بدهد. در شرایطی مقابل دانشگاه آزاد قرار گرفتیم که ۸ بر صفر عقب بودیم، اما بچه‌ها با تمرکز در کومیته توانستند مبارزات خوبی را به نمایش گذاشته و در نهایت پیروز شوند.

وی راجع به امیدوار شدن این تیم به کسب عنوان قهرمانی گفت: هر هفته که از مسابقات می‌گذرد تجربیات جوانان ما نسبت به گذشته بهتر می‌شود و به خودباروی می‌رسند. ما در هفته چهارم نیز دو برد خوب کسب کردیم و در حال حاضر با ۲۱ امتیاز تیمی پس از بیمه تعاون در جایگاه دوم قرار داریم. بچه‌ها تلاش خود را می‌کنند تا ببینیم در هفته آخر چه مسائلی پیش خواهد آمد. ما امید این را داریم که با تمام توان در مسابقات باقیمانده به میدان برویم و دیگر باختی نداشته باشیم و بتوانیم قهرمان شویم.

 

سرمربی تیم کاراته پاس فراجا در واکنش به طرح این موضوع که «به نظر می‌رسد هر چه به پایان مسابقات سوپر لیگ نزدیک می‌شویم به جای شور و هیجان بیشتر شاهد بی‌رمق‌تر شدن مسابقات هستیم»، تصریح کرد: نمی‌توانم این موضوع را رد کنم و با شما هم‌عقیده هستم، اما جواب این سؤال را من نباید بدهم و مسئولان سازمان لیگ و سایر دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات باید به این سؤال پاسخ بدهند. قطعاً هر چقدر مسابقات سوپرلیگ شور و شعف داشته باشد به ما کمک خواهد کرد تا کاراته دیده و بخش خصوصی به حضور در مسابقات و سرمایه‌گذاری در کاراته ترغیب شود.

کاسبی‌ ۱۷۵ هزار میلیارد تومانی دلالان در بازار خودرو
هم اکنون بخوانید

کتیرایی در مورد تأثیر سرمایه‌گذاری بیمه‌ تعاون در مسابقات یادآور شد: حتی با در نظر گرفتن اینکه سرمایه‌گذاری این تیم باعث یکطرفه شدن مسابقات شده است، اما از حضورش در سوپرلیگ خوشحال هستم، چرا که یکسری از قهرمانان ما به این وسیله دریافتی مالی خوبی داشتند. امیدوارم این موضوع گسترش پیدا کند و شاهد حضور تیم‌ها و شرکت‌های دیگر نیز باشیم. البته این موضوع به این بستگی دارد که در برگزاری مسابقات چه سیاستی را دنبال کنیم تا جذب مخاطب و اسپانسر بهتر انجام و گردش مالی در کاراته بیشتر شود.

وی درباره شایعه اضافه شدنش به کادر فنی تیم ملی بزرگسالان گفت: با شهرام هروی دوستی دیرینه دارم، اما واقعیت این است که هیچ پیشنهاد، حرف و صحبتی راجع به این موضوع نشده است و این موضوع را فقط از گوشه و کنار شنیدم. نه آقای هروی با من صحبتی داشته است و نه فدراسیون کاراته و اصلاً چنین موضوعی نیست. شاید یکسری از اینکه این اتفاق بیفتد ناراحت باشند. من این را گفتم که هیچ اتفاقی نیفتاده است تا از ناراحتی در بیایند و خیال‌شان راحت باشد.

سرمربی تیم کاراته پاس فراجا در مورد سرنوشت ادامه همکاریش با تیم امید خاطر نشان کرد: ماه آینده انتخابات فدراسیون کاراته برگزار می‌شود و باید ببینیم چه اتفاقی در رأس مدیریت فدراسیون می‌افتد. بعد از آن در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا