فعالیت ۶۰۰ پاکبان و ۲ هزار نیروی پشتیبان خدمات شهری در راهپیمایی امروز تهران + عکس

فعالیت ۶۰۰ پاکبان و ۲ هزار نیروی پشتیبان خدمات شهری در راهپیمایی امروز تهران + عکس


به گزارش خبرنگار ایلنا، راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امروز در تهران و سراسر کشور با حضور پرشور عموم مردم برگزار شد. یکی از جلوه‌های زیبای مراسم ۲۲ بهمن امسال مانند سال‌های گذشته، حضور پررنگ قشر زحمت‌کش پاکبان و نیروهای خدمات شهری در طول مراسم و بخصوص فعالیت این افراد برای حفظ نظافت شهر تهران بعد از پایان مراسم بود. 


علیرضا جعفری، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا درباره جزئیات فعالیت امروز نیروهای خدمات شهری در راهپیمایی ۲۲ بهمن در پایتخت توضیح داد: در روز جاری نیروهای پاکبان و سایر نیروهای خدمات شهری از ساعت ۵ صبح و در حالی که هنوز مراسم شروع نشده بود، فعالیت خود را آغاز کردند. این عزیزان تا عصر امروز و برقراری کامل نظافت در معابر مربوط به راهپیمایی، به فعالیت خودشان ادامه خواهند داد. 


وی افزود: امروز ۶۰۰ نیروی پاکبان مربوط به مناطق ۶، ۷، ۹ و ۱۰ شهرداری تهران برای حفظ نظافت معابر شهری در طول برگزاری مراسم و بعد از پایان آن فعالیت کردند و ۲ هزار نیروی خدمات شهری هم به صورت پشتیبان از سایر مناطق شهرداری در حالت آماده‌باش قرار داشتند. 


مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: در روز جاری همچنین ۵۰۰ نیروی شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری به کنترل وضعیت سد معبر در طول برگزاری مراسم پرداختند و ۴۰۰ نیروی سازمان آتش‌نشانی تهران نیز در ۱۶۷ نقطه از محل برگزاری راهپیمایی مستقر بودند. 


گفتنی است، تصاویر زیر مربوط به حضور نیروهای پاکبان و خدمات شهری برای جمع‌آوری زباله‌ها و جارو زدن معابر در ظهر امروز و پس از پایان مراسم راهپیمایی در حاشیه میدان آزادی و میدان انقلاب اسلامی است. 

افزایش ۱۴ درصدی توهم‌زایی «گل» و ۲۴ درصدی «حشیش»
هم اکنون بخوانید


پاکبان مراسم 22 بهمن 1


پاکبان مراسم 22 بهمن 2


پاکبان مراسم 22 بهمن 3


پاکبان مراسم 22 بهمن 4


پاکبان مراسم 22 بهمن 6


پاکبان مراسم 22 بهمن 7


پاکبان مراسم 22 بهمن 8


پاکبان مراسم 22 بهمن 9


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا