احداث ۱۰۰ بازار میوه و تره‌بار را دنبال می‌کنیم

احداث ۱۰۰ بازار میوه و تره‌بار را دنبال می‌کنیم


به گزارش ایلنا، ایوب فصاحت با اعلام اینکه در برنامه کوتاه مدت سازمان ۲۷ برنامه نوآوری جدید پیش بینی شده است، اظهار کرد: بنای ما بر این است حداقل ۱۵ برنامه را آغاز کنیم که چهار تا پنج برنامه آغاز شده و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با تأکید بر اینکه یکی از برنامه‌های تحولی، اجرای زنجیره تأمین میادین است، یادآور شد: زمینه‌سازی برای اجرای این زنجیره از چندین ماه پیش آغاز شده و منتظر برخی همکاری‌ها از سوی شورا برای آغاز آن هستیم.


وی با بیان اینکه زنجیره تأمین می‌تواند برنامه تحولی عظیمی باشد، خاطرنشان کرد: این زنجیره بر روند فعالیت اپلیکیشن‌ها و تعادل قیمت در سطح تهران و کشور در بخش میوه اثرگذار خواهد بود؛چراکه خرید به صورت مستقیم صورت می‌گیرد.


فصاحت همچنین تصریح کرد: اجرای این زنجیره به تنظیم، تغییر و تجدید ساختار نیاز دارد که در حال انجام است و برای آغاز آن به تأمین اعتبار اولیه نیاز داریم؛ پس از آغاز طرح و در مسیر اجرا، گردش مالی موجود، اعتبار را تأمین خواهد کرد.


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اعلام اینکه ما در برنامه‌های کوتاه مدت احداث ۱۰۰ بازار را دنبال می‌کنیم، گفت: با توجه به ارتباط عمیقی که بین بخش‌های مختلف مناطق وجود دارد و حوزه درآمدی برای آنها در اولویت اول بوده، موفق نشده‌ایم که اراضی مورد نیاز را برای راه‌اندازی میادین و بازارها از مناطق تحویل بگیریم.


وی ادامه داد: جلسات فشرده‌ای با حضور و پیگیری شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری برگزار می‌شود تا بتوانیم اراضی مورد نیاز را سریع‌تر تحویل بگیریم و روند ساخت بازارهای میوه و تره‌بار را تسریع کنیم.

از نظر تولید علم در منطقه اول هستیم/ لزوم انتشار مقالات فازهای بالینی واکسن‌های داخلی
هم اکنون بخوانید


فصاحت در پایان با بیان اینکه ایجاد بازارهای مشارکتی از چهار ماه پیش آغاز شده است، اعلام کرد: بر اساس آنچه دنبال می‌کنیم تا پایان سال نزدیک به ۲۰ بازار مشارکتی در سطح شهر تهران کلنگ‌زنی خواهد شد.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا