آتش‌سوزی در ساختمان قدیمی در خیابان ناصرخسرو/ نجات جان ۱۰ کارگر

آتش‌سوزی در ساختمان قدیمی در خیابان ناصرخسرو/ نجات جان ۱۰ کارگر


جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۱:۵۲ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان ناصرخسرو ابتدای کوچه صوراسرافیل به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.


وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند، ادامه داد: یک ایستگاه روزانه موقت حدود یک سال است که در نزدیکی یکی از نواحی شهرداری در ابتدای ناصرخسرو جهت امدادرسانی بهتر مستقر شده‌اند. این ایستگاه بلافاصله به محل حادثه اعزام شد و سه ایستگاه دیگر نیز در پی آن به طور همزمان به محل حادثه اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی بود که روی پشت بام آن یک محدوده ۵۰ متری با سقف‌های شیروانی ایجاد شده بود. این ساختمان برای نگهداری و فروش مواد عطر و ادکلن بود. در این قسمت نیز مواد اولیه که قابلیت اشتعال نیز داشت در حجم زیاد نگهداری می‌شد. آتش در حال سرایت به ساختمان‌های اطراف بود.


ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت ۱۰ نفر از کسانی را که در محل حادثه حضور داشتند را با ورود به موقع به سطح زمین انتقال دادند و البته یک نفر نیز مصدوم شده بود.


انتهای پیام/

توضیح درباره برگزاری امتحانات کتبی در دوره ابتدایی/ نباید در آزمون‌ها نمره‌ای به دانش‌آموزان داده شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا